۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۵۷۹۹۴
آیت الله امامی کاشانی:

دشمن می خواهد اسلام را از محتوا بیندازد/ کاندیداهای انتخابات آمریکا علیه ملت های مظلوم شعار می دهند

امام جمعه موقت تهران با بیان این که اگر ملت آمریکا به هویت و انسانیت خود برگردند یک نفر رأی به کاندیداهای ریاست جمهوری نمی دهد، گفت: این افراد به جای بگویند برای ملت آمریکا چه می کنند و از اخلاق، فضائل، مکتب، آداب و اقتصاد مردم بگویند، علیه ملت های مظلوم شعار می دهند.
آیت الله امامی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه تهران با بیان این که دشمنان امروز می خواهند اسلام را از محتوا بیندازند، گفت: می خواهند اساس اسلام را از بین ببرند و به همین دلیل به عناوین گوناگون اسلام را غلط تفسیر می کنند.

وی افزود: افرادی که نوکر دشمنان هستند همانند آل سعود و حکام مرتجع منطقه با آن ها همراه می شوند و همان بساطی که بنی مروان بر سر اسلام آوردند می خواهند سر اسلام بیاورند، اگر امام زمان(ع) را همراهی و راه ایشان را طی کنیم زندگی ما با محتوا می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وضعیت امروز ما به دلیل این است که راه امام زمان(عج) را نمی رویم، اظهار داشت: امام سجاد(ع) در شرایط خفقان شدید معارف را با دعا منتقل می کردند اما امام عصر(عج) با وجود این که مضطر هستند خداوند قدرتی به ایشان می دهد که حکومت جهانی بر پا کنند.

وی با اشاره به سخنان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا ادامه داد: 2 فرد بی ربط و مزخرفی که حیف است عنوان آدم روی آن ها گذاشته شود به نام کاندیدای ریاست جمهوری اینقدر حرف می زنند تمام شعار آن های در آدمکشی و جنایت است.

آیت الله امامی کاشانی ابراز داشت: این افراد به جای این که بگویند برای ملت آمریکا چه می کنند و از اخلاق، فضائل، مکتب، آداب و اقتصاد مردم بگویند برخاسته اند و علیه ملت های مظلوم شعار می دهند، اگر ملت آمریکا و اروپا به هویت و انسانیت خود برگردند یک نفر رأی به آن ها نمی دهد.

وی عنوان کرد: این که این افراد به خود اجازه حرف زدن می دهند به این دلیل است که ملت ها محتوای خود را از دست داده اند، ملت ها از بین رفته اند و مردم را از بین برده اند، این ها جوانان را به راه فساد، مشروب، رقص و ساز و آواز کشاندند.

امام جمعه موقت تهران راه رهایی دنیا را انتظار فرج دانست و خاطرنشان کرد: جهان اسلام و مسلمانان نیز باید این گونه باشند، اگر مسلمانان می خواهند خود را پیدا کنند باید انتظار فرج داشته باشند که این انتظار انسان را روی پا نگه می دارد.

وی اضافه کرد: اگر مسلمانان عربستان به انتظار فرج بودند این حاکمان غلط را بیرون می کردند، اگر مردم مسلمان به انتظار فرج بودند حکام مرتجع خود را خرج می کردند، دلیل این اوضاع آشفته این است که انتظار و توجه وجود ندارد؛ برای بیدار و زنده ماندن سراغ انتظار برویم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که 13 آبان خشم ملت ایران بود، گفت: از 37 سال به این طرف خشم ها بیشتر و گسترده تر شده است چون مظلومان در سطح جهان بیشتر شدند، آن زمان ملت ایران فکر می کرد که آمریکا ظلم کرده الان یمن هم می گوید که آمریکا ظلم می کند، ولو به دست آلوده سعود و عمال آن ها بوده باشد.

وی افزود: پشت صحنه این حوادث، آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خائن و لجن است، این جنایاتی که الان وجود دارد نسبت به مظلومان دنیا به ویژه جهان اسلام است، این خشم جهانی شده و فقط ایرانیان نیستند؛ در یمن، عراق، سوریه، افغانستان، بحرین و مناطق دیگر مسلمانان گرفتار شدند.

آیت الله امامی کاشانی اظهار داشت: خوشبختانه در کشور ایران چون انتظار وجود دارد ولو کامل نباشد اما بالاخره رنگ انتظار و ولایت فقیه هست، ولایت فقیه نیابت امام زمان(ع) به شمار می رود که در کنار انتظار سبب انسجام و حرکت کشور می شود.

وی ادامه داد: دشمن برای همین انسجام برنامه ریزی و توطئه می کند، همان بلایی که بر سر مدینه آوردند می خواهند بر سر تمام جمهوری اسلامی بیاورند، الان منادی ایران است وگرنه می خواهند اسلام را از بین برده و به آن ضربه بزنند./1323/پ201/ج

ارسال نظرات