۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۵۴۶۲۳
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز از جهاد مهم‌‌تر است

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز از جهاد در راه خدا مهم تر، و راه انبیا و شیوه صالحین بوده و سبب تقویت ایمان به خدا و آخرت و واجبی است که سایر واجبات با آن برپا می شود.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه‌های علمیه قزوین امشب در مراسم سوگواری ابا عبدالله در مسجد امام صادق(ع) قزوین، با تسلیت این ایام، به اهداف اصلی قیام سیدالشهدا(ع) اشاره کرد و گفت: در نهضت امام حسین(ع) و قیام عاشورا عوامل متعددی دخالت داشته که مهم ترین آنها اقامه دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اشاره و ابراز کرد: حفظ نظام اسلامی مهم ترین معروفی است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز از جهاد در راه خدا مهم تر، بوده و راه انبیا و شیوه صالحین موجب تقویت ایمان به خدا و آخرت و واجبی است که سایر واجبات با آن برپا می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص مردم نسبت به یکدیگر نیست بلکه مردم نسبت به مردم، مردم نسبت به مسؤولان و حکومت نسبت به مسؤولان هم مطرح می‌شود.

حجت الاسلام عباسی به ترویج امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره و اظهار کرد: معروف همان مسؤولیت پذیری و مبارزه با ظلم، طاغوت و ظلم ستیزی است و مهم ترین رسالت نهضت حسینی سوق دادن مردم به این معروفها است.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد: امروز وظیفه همه طلاب، تحصیل علم و استفاده بهینه از وقت در جهت خودسازی است./202/955/ب1

ارسال نظرات