۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۵۴۴۴۵
امام جمعه رفسنجان:

وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان دشمن را ناامید خواهد کرد

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان انقلاب در عمل به فرمایشات رهبر انقلاب دشمنان را ناامید خواهد کرد، گفت: کشور ایران از دو نعمت ولایت فقیه و بصیرت و هوشمندی برخوردار است و اجازه نفوذ به دشمن را نخواهد داد.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر وحدت اجتماع و قلوب مومنان تأکید دارند و نیروهای مومن و انقلابی شایسته نیست بین آنان دو قطبی و دوگانگی ایجاد شود؛ بنابراین باید از این امر پرهیز شود.

وی بیان کرد: از آنجا که ولی امر مسلمین بر آحاد ملت، مسؤولان، دستگاه های اجرایی و قضایی اشراف بسیار بالایی دارند و اطلاعات بسیار مهمی را بر موضوعات مختلف داشته و دارد، بنابراین وقتی خطری را متوجه نظام شوند و یا احساس کنند احتمال اتفاق افتادن فتنه است، بنابراین هشدار می دهند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: شایسته است در این چنین هشدارهای که معظم له مطالبی را ارائه می دهند افرادی نباشند که بخواهند سوء استفاده و سوء تعبیر داشته باشند، بنابراین اطاعت از فرامین ایشان بر همگان امری واجب و ضروری است.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: با گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز در مباحث اقتصادی آنچنان پیشرفتهای لازمی را نکردیم که دلخواه مقام معظم رهبری و همه مردم باشد، البته پیشرفت های هم در این زمینه داشتیم؛ ولی آن پیشرفت های اقتصادی لازم را که نیاز جامعه و کشور است را شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا کشور ما مورد تهدید و تحریم دشمن قرار نگیرد تا دشمن نتواند از این راه به ما ضربه بزند، بنابراین فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی در کشور است.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید در عمل اثبات شود و اعتقاد به ولایت فقیه انسان را به انجام اعمال صالح وادار خواهد کرد و امروز باید با وحدت و همبستگی ملی مقابل دشمن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام رمضانی پور عنوان کرد: یکی از راه های نفوذ دشمن در عرصه اقتصادی است که باید با حفظ  روحیه بصیرت و فرامین مقام معظم رهبری انواع فتنه های دشمن را بشناسیم و از رهبر فرزانه انقلاب تبعیت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی، در بیرون از مرزهای این کشور دست به توطئه هایی می زنند و قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند، اضافه کرد: اما کشور ایران از دو نعمت ولایت فقیه و بصیرت و هوشمندی برخوردار است و اجازه نفوذ دشمن را نخواهند داد و مثل همیشه به فرمایشات رهبر انقلاب خود لبیک خواهند گفت.

امام جمعه رفسنجان در پایان افزود: وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان انقلاب در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان را ناامید خواهد کرد و اجازه نخواهد داد آنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند./302/9709/ب1

ارسال نظرات