۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۳۶۷۶
با سخنرانی آیت‌الله سلیمانی؛

اجتماع بزرگ عاشورائیان و همایش شیرخوارگان حسینی در زاهدان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجتماع بزرگ عاشورائیان به همراه همایش شیرخوارگان حسینی 17 و 18 مهرماه، مصادف با 6 و 7 محرم الحرام با حضور سخنرانان برجسته استانی در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.
بزمانی

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: اجتماع بزرگ عاشورائیان به همراه همایش شیرخوارگان حسینی شنبه و یکشنبه، 17 و 18 مهرماه، مصادف با 6 و 7 محرم الحرام در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در این مراسم که با حضور هیأت‌های سینه زنی برگزار می‌شود، از آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به عنوان سخنران ویژه و همچنین حاج جواد حسینخانی مداح اعزامی از بم دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه این دو همایش به صورت زنده از شبکه استانی هامون پخش می‌شود، اظهار کرد: این مراسم در مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار آزادگان شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بزمانی بیان کرد: مبلغان و روحانیان در جایگاه منبر باید عنایت ویژه‌ای به مباحثی از جمله فرمایشات رهبری، نامگذاری سال‌ها، حکومت دینی در سه دهه انقلاب، مهار فتنه‌ها در کشور اسلامی، سیره عملی اهل بیت(ع)، بازگو کردن مطالبات رهبری در طول سال، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، اهمیت تحکیم و تشکیل خانواده، مصرف کالاهای ایرانی، سبک زندگی، تبلیغ و ترویج فرهنگ علوم قرآنی و ارزش‌های الهی و اسلامی داشته باشند.

وی عنوان کرد: تجمع عاشورائیان در میدان سربازان گمنام امام زمان(عج) و همچنین تجمع روز تاسوعا در جوار شهدای گمنام و تجمع روز عاشورا در میدان امام حسین(ع) نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی در دهه اول محرم است./303/831/ب1

ارسال نظرات