۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۵۳۵۲۵
به همت سازمان بسیج مستضعفین؛

پوستر «مدرسه عشق» رونمایی شد

پوستر و تیزر پنجمین جشنواره فرهنگی هنری "مدرسه عشق" با حضور آزادی معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج رونمایی شد.
مدرسه عشق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزادی دبیر جشنواره مدرسه عشق و معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج بسیج ظهر امروز در رونمایی از پوستر و تیزر پنجمین جشنواره فرهنگی هنری "مدرسه عشق" که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله حسین(ع) اظهار داشت: عنوان این جشنواره از بیانات امام خمینی(ره) در سال 67 که فرمودند "بسیح مدرسه عشق است" گرفته شده است.

وی ادمه داد: این جشنواره تلاش کرده است در طول دوره‌های مختلف در عرصه بزرگ جنگ نرم به خوبی نقش آفرینی کند، برای بسیجیان رسالت اصلی در حوزه‌های فرهنگی این است که بتوانند با زبان هنر و ظرفیت بزرگ هنری که در میان جوانان بسیجی وجود دارد ارزش‌های دوران دفاع مقدس و تفکر بسیجی را به نسل آینده انقلاب اسلامی منتقل کند.

آزادی با بیان اینکه در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور آثار بسیار مناسبی به تولید می‌رسد، خاطرنشان کرد: این جشنواره با شناسایی و تقدیر از برگزیدگان به دنبال هویت بخشی، ارزشیابی و ایجاد انگیزه در میان هنرمندان بسیجی پایگاه های مقاومت سراسر کشور است.

دبیر جشنواره مدرسه عشق با اشاره به اینکه استعدادیابی از مهم ترین اهداف برپایی جشنواره مدرسه عشق است، تصریح کرد: در این جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های اصلی هنرهای تصویری و نمایشی، هنرهای تجسمی، نشر، موسیقی و سرود، ایده و فعالیت‌های پایگاهی ارائه دهند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را تا سی ام آذرماه جاری از طریق پایگاه مقاوت بسیج محل زندگی خود به دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق ارسال کنند.

در ادامه این نشست احمد مداحی دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 12 هزار اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شده است، اظهار کرد: برای جشنواره امسال پیش‌بینی می‌شود که آثار بیشتری نسبت به سال گذشته به جشنواره ارسال شود.

وی تاکید کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مدرسه عشق مراجعه کنند، در ضمن مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره مدرسه عشق(تولیدات فرهنگی، هنری پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور) اوایل اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد./202/816/ب1

ارسال نظرات