۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۵۲۴۶۳
نماینده ولی فقیه استان قزوین:

تقوا انسان را در دو وادی عقل و اراده نیرومند می‌کند

نماینده ولی فقیه استان قزوین با اشاره به اهمیت اینکه تقوا انسان را در دو وادی عقل و اراده نیرومند می‌کند، گفت: هنگامی که اهل تقوا شدیم، عقل دانا و اراده توانا می‌شود و کسانی که بر مبنای تقوا دوستی کرده‌اند در روز رستاخیز خوشحال و راضی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور رییس جمهور در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، گفت: تقوا انسان را در دو وادی عقل و اراده نیرومند می‌کند و بدین وسیله تفاوت انسان و شیطان را می‌فهمند و نسبت به موضوعات مختلف بهتر تصمیم می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: هنگامی که اهل تقوا شدیم، عقل دانا و اراده توانا می‌شود و کسانی که بر مبنای تقوا دوستی کرده‌اند در روز رستاخیز خوشحال و راضی هستند.

خطیب جمعه استان افزود: امیدواریم دوستی‌های ما بر مبنای آخرت باشد و بتواند سبب رستگاری و شادی مردم در روز قیامت و روز رستاخیز شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: کسانی که اقدامات خود را با خداوند عملیاتی می‌کنند خداوند فرشتگان خود را بر آنها تنزل می‌کند و سبب رستگاری آنها می‌شود.

وی در پایان گفت: آنهایی که در دنیا با هم دوستی دارند و جریانی را با همکاری یکدیگر تشکیل داده‌اند، هنگام رستاخیز با یکدیگر دشمن می‌شوند چرا که آنها در دنیا هم بر سر موضوعات مختلف دشمنی می‌کردند./853/202ب2

ارسال نظرات