۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۵۲۴۰۳
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت به مستضعفین نوعی جهاد است

حضرت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی با مهم دانستن خدمت به مستضعفین، تلاش در این راه را جهاد برشمرد و گفت: تقویت سطح رفاه کشور به ویژه در روستاها، حرکت ارزشمندی است و باید این گونه کارها افزایش یابد.
دیدار مدیرعامل پست بانک با آیت الله علوی گرگانی دیدار مدیرعامل پست بانک با آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، شامگاه چهارشنبه در دیدار اعضای هیأت مدیره پست بانک کشور، با مهم قلمداد کردن خدمت به مردم تصریح کرد: تا هرجا که امکان دارد در مسیر خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر مستضعف باید تلاش کرد چرا که صاحبان اصلی انقلاب این مستضعفین و روستائیان هستند.

حضرتآ یت الله علوی گرگانی تقویت رفاه و کمک به ارتقای سطح زندگی مردم را از دیگر امور مهم برشمرد و تأکید کرد: فعالیت های مجموعه پست بانک که متمرکز بر روستاها و ارائه خدمات به آن هاست اجر عظیمی را به دنبال دارد و همه باید قدردان این خدمات باشیم.

وی با توصیه به کاهش بهره و دیرکرد وام های بانکی، ادامه داد: بسیاری از روستائیان از سطح معیشت پایینی برخوردارند و از طرفی توان بالایی در مدیریت معاش زندگی خود را ندارند که وظیفه بانک هاست که به کمک آن ها بیایند و سخت گیری هایی که صورت می گیرد را به حداقل برسانند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، کمک به اقشار آسیب پذیر و مستضعف را اقدامی خداپسندانه خواند و خاطرنشان کرد: باید از باب مهربانی و عطوفت به روستاییان به ویژه بیابان نشین ها و صحرانشین ها کمک کرد و بدانید که این کمک ها اجر و ثواب الهی بی شماری دارد و جزء باقیات صالحات خواهد بود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان، ضمن تأکید بر نقش مستضعفین در انقلاب عنوان کرد: این قشر صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید بالاترین و بهترین خدمت به این قشر صورت بگیرد./872/پ202/ج

وحید کوچک زاده
ارسال نظرات