۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۴۵۲۳۹۵
سردار اشتری خبر داد؛

پوشش امنیتی کامل راهپیمایی اربعین حسینی

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه در نواحی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و گروهای تکفیری و سلفی برخورد و اقدامات اصولی صورت گرفته است، گفت: ایران اسلامی امروز در سطح بسیار مطلوبی از امنیت قرارگرفته است.
سردار حسین اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار پاسدار حسین اشتری امشب در دیدار با حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی که در محل سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به این که حفظ امنیت و آرامش و موضوع انضباط بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های استراتژیک نیروی انتظامی است، اظهار کرد: بر اساس گزارش کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور اخبار بسیار خوبی در موضوع امنیت و آرامش فضای عمومی برای مرکز فرمانده نیروی انتظامی کل کشور ارسال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این که در نواحی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و گروهای تکفیری و سلفی برخورد و اقدامات اصولی صورت گرفته است، گفت: ایران اسلامی امروز در سطح بسیار مطلوبی از امنیت قرارگرفته است؛ بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این امنیت به فضای ترمیم ساختارهای هنجاری جامعه اسلامی توسعه داده‌شده است.

اشتری با بیان اینکه منویات رهبر معظم انقلاب را مشی اصلی خود در برنامه‌ریزی‌های حوزه اجتماعی و موضوع امنیت اخلاقی قرار داده‌ایم، تصریح گرد: روحیه حاکم بر سازمان نیروی انتظامی در سراسر کشور روحیه انقلابی و جهادی است؛ بر این اساس معاونت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برای تقویت فضای فرهنگی کشور برنامه‌های دقیقی را پیش‌بینی و اجرا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه فضای فرهنگی کشور از سوی معاونت عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی به‌طور کامل رصد و موردمطالعه قرارگرفته است، ابراز کرد:  برای تقویت آرمان‌های و شعائر اسلامی از اجرای هیچ برنامه فرهنگی در بستر نیروی‌های خدمت گذار نیروی انتظامی دریغ نخواهیم کرد؛ بر این اساس نیروی انتظامی برای نیل جامعه اسلامی به فضای فرهنگی معیار و شاخص شرع مقدسی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌های فرهنگی و اجرایی خود قرار داده است.

سردار اشتری با اشاره به این که نیروی انتظامی برای برقراری و تسهیل امور روزمره مردم در ایام تعطیلی و عزاداری تدابیر اجرایی قویی را پیش‌بینی کرده است، ابراز کرد: برای اجرای موفق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ایام محرم با هیئات مذهبی برنامه‌ها و هماهنگی‌های مناسبی صورت گرفته است؛ بر این اساس مراسم عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را فضایی آرام و دارای نظم و امنیت معیار انقلابی پیش‌بینی می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به پیاده‌روی عظیم عزاداران حسینی در ایام اربعین گفت: برای زائران عتبات عالیات در موضوع امنیت و تسهیل عبور از مرزها تمهیدات جدی پیش‌بینی‌شده است؛ بر اساس این تمهیدات تمام‌مسیرهای مبدأ تا مقصد زائران در موضوع امنیت پوشش کامل داده ‌شده است.

سردار اشتری در پایان با اشاره به اینکه خدمت شبانه‌روزی یک اصل در منشور نیروی انتظامی است، اظهار داشت: خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت و آرامش ملت شریف ایران آرمان تمام کارکنان نیروی انتظامی است./837/پ202/ج

ارسال نظرات