۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۵۱۳۷۲
آیت الله صفایی بوشهری:

تضعیف کنندگان نیروهای مسلح آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

امام‌جمعه بوشهر با توجه به اینکه حمایت از نیروی‌های مسلح یک واقعیت و ضروری است، گفت: کسانی که می‌خواهند نیروهای مسلح را تضعیف کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
آیت الله صفایی بوشهری
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه در هفته اخیر، گفت: تمام مسؤولان نظام بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: تمدن اسلامی یعنی مدیریت و تشکیل یک سامانه جامعه برای کشور که بر اساس آموزش‌های دین اسلام و دارای همه شاخص‌های پیشرفت در ابعاد مادی و معنوی است.

وی خاطرنشان کرد: حبهه دشمن با بسیاری از شاخصه‌های تمدن اسلامی از جمله جبهه استکبار و گروه‌های تکفیری در مواجهه است و از جهت دیگر ما با شاخص‌های این تمدن فاصله‌داریم.

امام‌جمعه بوشهر تأکید کرد: برای دفع بیگانگان به حرکت جهادی و انقلابی نیاز داریم و بدون حرکت انقلابی نمی‌توانیم به تمدن اسلامی دست بیابیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشت: کسانی که می‌گویند نیروهای مسلح، سپاه و بسیج مورد حمایت‌های بودجه‌ای قرار نگیرند قطعاً اشتباه می‌کنند و راهی غلط را طی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه حافظ ایران و اسلام در جهان است، خاطرنشان کرد: تضعیف نیروهای مسلح، سپاه و بسیج حرام است و باید به توانمندی های نیروهای مسلح افزوده شود و به تمام ابزارهای مدن نظامی تجهیز شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: عزت در نیروهای مسلح و جهاد است، مگر می‌شود عزت و جهاد تعطیل شود که در این صورت دشمن نفوذ خواهد کرد.

امام‌جمعه بوشهر با توجه به اینکه حمایت از نیروی‌های مسلح یک واقعیت و ضروری است تأکید کرد: چرا برخی دانسته یا ندانسته به‌عنوان یکی از مسؤولان مملکت و در جایی باشند که مصلحت نظام را بخواهند تشخیص دهند این‌گونه سخن بگویند، آیا مصلحت نظام تضعیف نیروهای مسلح است؟

آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد: کسانی که می‌خواهند نیروهای مسلح را تضعیف کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند./201/846/ب1
ارسال نظرات