۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۴۹۵۶۵
در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

اکران سراسری فیلمهای خیبر با همکاری جشنواره عمار و مقاومت

اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار، همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، فیلم‌های منتخب این جشنواره را اکران می کنند.
اکران سراسری فیلمهای «خیبر» با همکاری جشنواره عمار و مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از «عمارفیلم»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، با همکاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، بسته فیلم‌های مناسب با این ایام را جهت اکران ارائه می‌کند، «مدافعان حرم» موضوع اصلی این فیلم ها است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره عمار، ارسال بسته‌های فیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «خیبر 95» برای نزدیک به 120 مرکز توزیع شبکه اکران مردمی از اوایل شهریور ماه آغاز شده است و از 25 شهریور ماه تا 10 مهر ماه، بیش از 3000 نقطه در سراسر کشور میزبان این فیلم‌ها می‌شوند.

بنابرین گزارش، مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج، کتابخانه‌ها، فرهنگسراها، پارک‌ها، سینماها و هر مکانی که امکان نمایش فیلم در آن وجود داشته باشد، میزبان اکران این فیلم‌ها می‌شوند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و تهیه بسته فیلم «خیبر 95» می‌توانند نام خود را همراه با نام شهرستان خود به سامانه پیامکی 30001801 ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بشتر به نشانی اینترنتی فیلم عمار مراجعه کنند./978/د101/ی

ارسال نظرات