۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۴۸۹۵۵
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

آل‌ سعود مجسمه اسلام آمریکایی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به ماهیت صهیونیستی آل سعود اشاره کرد و گفت: آل‌ سعود مجسمه اسلام آمریکایی است.
آل‌سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد روشنی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای منا که در مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: فاجعه منا نشانه بی تدبیری آل سعود در اداره حرمین شریفین بود.

وی با بیان اینکه خون شهدای منا آل سعود را نابود خواهد کرد، افزود: حرمین شریفین برای همه مسلمانان است و باید به دست مسلمانان جهان اداره شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: راه اندازی کمیته ای متشکل از نخبگان و اندیشمندان سراسر جهان اسلام که مدیریت امور حج را عهده دار باشد ضروری است.

وی یادآور شد: فاجعه منا و جان باختن تعدادی از حاجیان با لب تشنه تکرار اقداماتی بود که در گذشته نیز رخ داده بود.

روشنی به مراسم حج در سال 66 اشاره و عنوان کرد: در این سال حجاج مظلوم به گلوله بسته شدند و  تراکم فشار به‌ گونه‌ای بود که صدای شکستن استخوان حجاج به گوش می رسید.

وی با اشاره به اینکه آل سعود جنگ نیابتی را راه انداخته است، افزود: آل‌ سعود مجسمه اسلام آمریکایی است و با رخ دادن فاجعه منا پرده از جنایات حکام آمریکایی آل ‌سعود برداشته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به ماهیت آل سعود اشاره کرد و گفت: این غده سرطانی به صورت پنهانی با آمریکا قراردادها و پنهان نامه هایی را می بندد.

وی خاطرنشان کرد: فاجعه غمبار منا فرصتی برای بصیرت افزایی در برابر جنایات آل سعود در منطقه است./9451/202/ب2

ارسال نظرات