۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۴۶۹۷۵
استاد حوزه علمیه:

تغییر سبک زندگی مردم ایران از اهداف دشمن است

معاون تهذیب حوزه علمیه جیرفت گفت: تغییر دادن سبک زندگی مردم ایران از اهداف دشمن شمرده می شود زیرا دشمن فهمیده تنها راه از بین بردن مردم ایران این است که سبک زندگی اسلامی را از آنها بگیرد.
دشمن

حجت الاسلام علی بهروزه استاد حوزه علمیه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان، گفت: دشمن شناسی از واجبات هر مسلمانی است و انسان افزون بر این که باید دوستدار اهل بیت باشد باید دشمن خود را شناخته و از آنها بیزاری بجوید.

وی افزود: انسان زمانی بصیرت پیدا می کند که عالم به زمان باشد و دشمن خود را خوب بشناسد و در این صورت می تواند مسائل دنیا را خوب بررسی کند.

حجت الاسلام بهروزه با توجه به این که دشمن نقاط ضعف دارد و باید افراد، دشمن را خوب بشناسند، ابراز داشت: یکی از راه های دشمن شناسی این است که انسان جبهه حق را خوب بشناسد تا با شناخت خوب نسبت به جبهه خودی به جنگ با دشمن برود.

وی ابراز داشت: انسانهایی که می خواهند دشمن را بشناسند، نخست باید دین خود را خوب یاد بگیرند زیرا اگر دین خود را خوب یاد نگیرند در این صورت ممکن است فریب دشمن را بخورند.

استاد حوزه علمیه جیرفت با بیان این که امام علی(ع) در روایاتی می فرماید شناخت دین خدا از واجبات هر انسانی شمرده می شود، خاطرنشان کرد: یکی از اصول دین اسلام این است که از دشمن بیزاری بجوید زیرا انسانی که اهل بیت را دوست داشته ولی با دشمن هم ارتباط دارد، مسلمان نیست.

حجت الاسلام بهروزه بیان داست: دشمن از راه هایی همچون ماهواره و شبکه های مجازی می خواهد روحیه دینی جوانان را بگیرد و جوانان ایرانی را با برنامه ریزی خود به طرف نقشه های خود بکشاند.

وی با اشاره به این که دشمن با ابزارهای مختلفی به جنگ با ایران آمده است، اظهار داشت: مردم فکر نکنند که جنگ فقط با تیر و تفنگ است بلکه دشمن با هر وسیله ای همچون گوشیهای موبایل به جنگ با مردم ایران آمده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه جیرفت تصریح کرد: تغییر دادن سبک زندگی مردم ایران از اهداف دشمن شمرده می شود زیرا دشمن فهمیده تنها راه از بین بردن مردم ایران این است که سبک زندگی اسلامی را از آنها بگیرد.

وی ابراز داشت: گرفتن حیا و غیرت از مردان و بی حجابی از کارهای دشمن است که همه این کارها به سبب تضعیف جوانان ایران از دین اسلام است.

استاد حوزه علمیه جیرفت با بیان این که تقوا راه نجات انسانها از دشمن است، خاطرنشان کرد: مردم مراقب خود باشند که با اندک شبهه ای اعتقادات خود را به دشمن نفروشند زیرا دشمن فقط به فکر منافع شخص خودش است.

وی در پایان گفت: افراد خبره کشور سعی کنند در مقابل هجمه های دشمن با نقشه های مناسب و ایجاد برنامه های جدید بایستند تا بتوانیم کشور زنده در مقابل دشمنانی همچون آمریکا داشته باشیم./302/9707/ب1

ارسال نظرات