۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۴۵۷۰۵
دبير اجرایی بنياد بين المللی غدیر:

جامعه با تبیین غدیر دچار گمراهی نمی شود

حجت الاسلام کاملی فر گفت: اگر مسأله غدير خم و ولایت به درستی در جامعه تبیین شود، مردم هيچوقت دچار گمراهي نخواهند شد، امروز با توجه به برنامه نفوذ دشمن و تهاجم فرهنگی باید این مسأله بیشتر مورد توجه باشد.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، دبير اجرایی بنياد بين المللی غدیر عصر امروز در جلسه معارفه معاونان بنياد بين المللي غدير آذربايجان شرقي، اظهار داشت: تلاش و مجاهدت برای ایجاد جامعه غدیری یک رسالت مهم برای همه علما و مجاهدان شيعه در راه خدا است که در طول تاریخ با اهدای جان خود همواره این مسأله را دنبال کرده اند.

وی ابراز داشت: بنياد بين المللی غدیر با هدف ترویج و تبيين رویداد غدیر خم و توجه دادن افکار مسلمانان به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ غدیر در جوامع اسلامی به ابتکار و تلاش آیت الله اظهری تشکيل شده که مسؤوليت این بنياد با آیت الله محسن مجتهد شبستری است.

دبير اجرایی بنياد بين المللی غدیر با با بيان اینکه پس از حاکميت جمهوری اسلامی ایران، این نظام به عنوان الگوی جدید برگرفته از غدیر برای جهانيان مطرح شده که رسالتی بی بدیل و ارزشی مضاعف ایجاد می کند، افزود: باید این نظام اسلامی را به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

وی با بيان اینکه با الهام از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، از عيد قربان تا عيد غدیر خم دهه امامت و ولایت نامگذاری شده، ابراز داشت: این دهه، فرصت ارزشمندی در راستای تحقق اهداف غدیری و تجدید ميثاق با صاحب غدیر و ایجاد جامعه غدیری و علوی است.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه این نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه در مسیر ظهور حضرت حجت حرکت می کند، تأكيد كرد: بدون ولايت به عنوان ستون اصلي نظام جمهوري اسلامي، ادامه حركت انقلاب اسلامي در مسير ترسيم شده براي رساندن پرچم اسلام به دست مهدي موعود(عج) امكان پذير نيست.

وی با تأكيد بر تبيين درست مسأله غديرخم به مردم به ویژه جوانان، تصريح كرد: اگر مسأله غدير خم و ولایت به درستی در جامعه تبیین شود، مردم هيچوقت دچار گمراهي نخواهند شد، امروز با توجه به برنامه نفوذ دشمن و تهاجم فرهنگی باید این مسأله بیشتر مورد توجه باشد.

دبير اجرايي بنياد بين المللي غدير آذربايجان شرقي با بيان اينكه بنياد بين المللي غدير استان پيگير اجرايي مناسب و پرمحتواي برنامه هاي دهه امامت و ولايت است، برگزاري صدها برنامه در سطح استان همچون نشستهای روشنگري، برنامه هاي فرهنگي و هنري، اطعام نيازمندان و برگزاري جشن را از جمله اين برنامه ها برشمرد.

در اين دیدار با حکم آيت الله محسن مجتهد شبستري، ميكایيل جمال پور، رحيم جهاني، معصومه كياني، رضا صديق و جعفر اسكندري به ترتيب به عنوان معاونان علمی-پژوهشي، امدادي، امور بانوان، مالي و فرهنگي تبليغي بنیاد بین المللی غدیر منصوب شدند./202/854/ب1

ارسال نظرات