۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۴۰۸۷۸
نماینده مردم آمل در مجلس:

حل مشکلات مردم نیازمند تلاش جدی مسؤولان است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد باید با تلاش لازم در راستای رفع آن تلاش شود و اهتمام مدیران برای رفع آن باشد تا شاهد آبادانی و رفاه مردم باشیم.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در یادواره شهدای منطقه لاسم از توابع بخش لاریجان آمل با بیان این که شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند، گفت: این عزیزان با نثار جان های پاک خود زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند.


وی اظهار داشت: ضرورت دارد قدردان مقام والای شهدای عزیز نظام اسلامی باشیم که در مسیر ایثار و فداکاری قرار گرفته و افتخارآفرین شدند.


نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: شهدای گرانقدر زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی هستند از این رو مدیون رشادت های این عزیزان ارزشمند هستیم.


عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور ادامه داد: حضور غرب در مذاکرات  هسته ای مرهون مجاهدت ها و رشادت های شهدای عزیز نظام اسلامی است که آنان را در پای میز مذاکره حاضر کرده است.


یوسفیان ملا تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی به برکت شهدای عزیز است و باید سیره نورانی این بزرگواران را سرلوحه امور خود قرار دهیم.


وی ادامه داد: مفاسد اقتصادی رخ می دهد که نباید شاهد چنین اتفاقات نادرستی در کشور باشیم.


نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: ضرورت دارد خدمات ارزشمندی به مردم صورت گیرد چون شایسته بهترین امور و کارها هستند و باید در خدمت این عزیزان باشیم.


وی ادامه داد: نیاز است تا همه مناطق از امکانات اولیه مانند گازرسانی برخوردار شوند و پروژه گازرسانی در منطقه لاریجان در جریان است تا مردم ما بتوانند از این نعمت مهم برخوردار شوند.


یوسفیان ملا اظهار داشت: مشکلاتی که وجود دارد باید با تلاش لازم در راستای رفع آن تلاش شود و اهتمام مدیران برای رفع آن باشد تا شاهد آبادانی و رفاه مردم باشیم.


وی افزود: خون های پاک و مطهر شهدا مانع از خدشه دار کردن و انحراف به حیثیت و اراده ملت بزرگوار ایران اسلامی می شود.


وی ادامه داد: مردم گرانقدری داریم که همواره در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری اثربخش و ارزنده دارند و در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی حرکت می کنند.


یوسفیان ملا با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره شهدای منطقه لاسم بخش لاریجان آمل اظهار داشت: برگزاری این برنامه ها بسیار ارزشمند و گرانقدر است که از همه عزیزان تشکر می شود.


گفتنی است؛ بخش لاریجان شهرستان آمل دیار شهدای بزرگوار و زادگاه علمای گرانقدری مانند علامه حسن زاده آملی و آیت الله میرزاهاشم آملی است و دو چهره برجسته سیاسی کشور آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به این دیار تعلق دارند./202/1314/ب1

ارسال نظرات