۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۴۰۷۰۱
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه اردبیل:

بیش از ۲۰۰ طلبه اردبیلی در اردوهای جهادی حضور می یابند

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، شرکت در اردوی جهادی را جهاد در راه خداوند دانست و گفت: بیش از 200 نفر از طلاب برادر و خواهر در اردوهای جهادی حضور می یابند.
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام رضا نجاری، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، عصر امروز در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج طلاب و روحانیان استان اردبیل هدف از برگزاری اردوهای جهادی را لبیک گویی به مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: افسران فرهنگی متشکل از طلاب و حوزه های علمیه با روحیه جهادی در مناطق محروم روستایی که از لحاظ فرهنگی محروم اند در جهت خدمت رسانی فرهنگی به مردم آن مناطق حضور می یابند.

 

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اجرای اردوهای جهادی، افزود: با شرکت کردن در اردوهای جهادی، افزون بر فعال کردن استعدادهای درونی، می توان مردم را با عمل خود، به دین، ایمان، انقلاب، اسلام و معنویت دعوت کرد، چراکه هر کاری برای رضای خداوند انجام شود، جهاد در راه خدا حساب می شود و حضور در اردوهای جهادی، همان جهاد در راه خداوند است.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه اردبیل، اظهار داشت: در اجرای این اردوها که روزهای آینده آغاز می شد بیش از 200 نفر از طلاب برادران و خواهران حضور می یبابند و نسبت به برگزاری کلاس های قرآنی، احکام، عقیدتی و فرهنگی در جهت ارتقاء سطح دانش و بینش فرهنگی روستاهای محروم اقدام می کنند.

 

حجت الاسلام نجاری با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی، بیان داشت: اردوهای جهادی به صورت سالانه در سطح استان برگزار می شود اما متاسفانه در انعکاس رسانه ای کم توجهی شده است که در همین راستا امسال به پیشنهاد طلاب برادران و خواهران، افتتاحیه این اردوها به صورت رسمی انجام شد.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، فعالیت در اردوهای جهادی را حائز اهمیت دانست و افزود: اردوهای جهادی، مناسب ترین روش و غنی‌ترین برنامه‌ای است جهت تقویت روحیه جهادی طلاب، دانشجویان، اساتید و مسؤولان که در این عرصه می توان گامی بلند و مفید برداشت./202/937/ب1

ارسال نظرات