۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۴۰۲۵۶
آیت الله مجتهد شبستری:

کشورهای منطقه و جهان به خاطر فقدان رهبری الهی در آتش نا امنی می سوزند

امام جمعه تبریز گفت: امروز شاهد هستیم که کشورهای مختلف دنیا دچار ناامنی هستند، نه‌تنها کشورهای منطقه چون عراق، سوریه و لبنان دچار ناامنی هستند بلکه کشورهای اروپایی نیز در آتش ناامنی می‌سوزند که علت آن عدم وجود ولایت‌فقیه و رهبری الهی است.
آیت الله شبستری در جمع موتور سواران بسیجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع بسیجیان موتورسوار که به مناسبت سالروز سفر رهبر انقلاب به استان آذربایجان شرقی دست به مانور در مسیر تشریف فرمایی ایشان زده بودند، اظهار داشت: بزرگ‌ترین نعمت؛ نعمت ولایت است.

 

وی بابیان اینکه نعمت ولایت که بالاترین نعمات است مورد سؤال در قیامت است، ابراز داشت: ولایت به معنای رهبر الهی است که در زمان معصوم بر عهده معصوم و در زمان غیبت رهبری ولی‌فقیه زمان است، علت برتری نعمت ولایت آن است که رهبر الهی مردم را به وحدت و اتحاد، شرف اخلاق، تدین و ایمان دعوت می‌کند و حافظ آرامش است.

 

امام‌جمعه تبریز بابیان اینکه رهبری الهی و ولایت‌فقیه منادی امنیت و اقتدار است، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که کشورهای مختلف دنیا دچار ناامنی هستند، نه‌تنها کشورهای منطقه چون عراق، سوریه و لبنان دچار ناامنی هستند بلکه کشورهای اروپایی نیز در آتش ناامنی می‌سوزند که علت آن عدم وجود ولایت‌فقیه و رهبری الهی است.

 

وی با تأکید بر شکران نعمت ولایت‌فقیه که خداوند متعال شخصی مدیر، مدبر، آگاه، بصیر، شجاع و استکبارستیز که تالی تلو امام راحل است را ارزانی ملت ایران کرده است، خاطرنشان کرد: از امتیازات برجسته مقام معظم رهبری علاوه بر عنایت و محبت به آحاد ملت ایران، لطف و عنایت ویژه‌ای نسبت به جوانان کشور دارد.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب به مسؤولان در حمایت از جوانان انقلابی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به فکر شما جوانان عزیز انقلابی است و مسؤولان را به حمایت از جوانان انقلابی و عدم ترد آن‌ها توصیه می‌کند، رهبر انقلاب به فکر جوانان انقلابی و حمایت از آن‌ها است.

 

وی بابیان اینکه شما بسیجیان قهرمان و مردم آذربایجان بعد از گذشت 23 از تشریف‌فرمایی رهبر انقلاب به تبریز این روز را گرامی داشته و از یاد حضور ایشان را فراموش نکرده‌اید، اذعان داشت: مردم آذربایجان در طول این 23 سال از روی عشق به ولایت این روز را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

 

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به شعار «آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیرلماز»، ادامه داد: زبان حال این شعار آن است که مردم آذربایجان هیچ‌گاه از رهبر انقلاب و ارزش‌های امام راحل جدا نخواهند شود و همیشه آماده جان‌فشانی در مسیر ولایت و اسلام هستند، این شعار بر گفته از شعور ولایی مردم آذربایجان است.

 

وی بابیان اینکه ملت آذربایجان آماده جان‌فشانی در مسیر ولایت و ارزش‌های اسلامی است، تصریح کرد: این حرکت نشان از تبعیت از امر ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلابی دارد، ازاین‌رو ورد زبان جوانان بسیجی و مردم آذربایجان آمادگی برای بذل جان در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و شهدا است./202/854/ب1

ارسال نظرات