۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۳۳۵۰۱
رييس اداره تبليغات اسلامي بابل:

مساجد مهم‌‌ترین پایگاه دینی در مقابل تهاجم فرهنگی است

رييس اداره تبليغات اسلامي بابل با بیان اهمیت و ضرورت کارکرد مساجد در مقابل تهاجم فرهنگی، گفت: مسجد به عنوان محوری ترین پایگاه نشر معارف دینی نقشی برجسته در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.
عبدالعلی علی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالعلي علي تبار، رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بابل عصر امروز در جمع فعالان حوزه دینی شهرستان بابل با گرامیداشت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی بابرکت و یادگار ارزشمند امام راحل برای نشر فرهنگ دینی و تبلیغی در کشور است.

 

وی با اشاره به دستاوردها و تلاشهای سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در عرصه های مختلفی مانند سازماندهی مبلغان دینی، تشکلهای اسلامی، مداحان و موسسات قرآنی تلاش ارزنده ای را برای نشر معارف اسلامی تا کنون انجام داده است.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت کار در حوزه فرهنگی، تاکید کرد: سازمان تبليغات اسلامي به عنوان يک نهاد فرهنگي درترویج سبک زندگی اسلامی،نقشی ارزنده و مهم در حمايت و جهت دهي فرهنگ ديني و معنوي در جامعه دارد.

 

وی ادامه داد: مقابله با شبهات و ایجاد حلقه اتصال قوی میان حوزه علمیه و مبلغان حوزه دینی از جمله عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

حجت الاسلام علی تبار بر لزوم هوشیاری مدیران و متولیان فرهنگی جامعه را برای حرکتهای خزنده فرهنگی و فکری دشمنان یادآور شد و اظهار داشت: برای مقابله با شبهه افکنی ها و تهدیدات فرهنگی دشمنان، باید به صورت جهادی در حوزه تبلیغ دینی و با روش های خلاقانه و مبتکرانه در این عرصه وارد شد.

 

وی افزود: حضور روحانیت در هدايت جامعه به خصوص نسل جوان به سمت امور ديني موجب زندگي توأم با آرامش و خنثي شدن توطئه هاي دشمنان در اين عرصه خواهد شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل يکي از مهم ترين برنامه هاي اداره تبليغات اسلامي را برگزاري برنامه ها با محتواي ترویج سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه هاي جذاب، مخاطب محور با جذب حداکثري بر اساس گفتمان ديني از اولويت هاي برنامه هاي سازمان تبليغات اسلامي است.

 

عضو شوراي فرهنگ عمومي بابل با بيان نقش و اهميت سازمان تبليغات اسلامي در جهت دهي فرهنگي به ويژه در حوزه ديني خاطرنشان کرد: مسجد به عنوان محوری ترین پایگاه نشر معارف دینی به دليل کارکرد هاي موفق و محيطي اثر گذار نقشی برجسته در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

 

وي تاکيد کرد: امروز با توجه به گسترش ارتباطات و هجمه هاي رسانه اي بيش از گذشته ضرورت هدايت و جهت دهي نسل جوان به ارزش هاي اسلامي وجود دارد و به همين دليل روحانيان ما بايد با بهرمندي از روش هاي اصولي تبليغ، جوانان و نوجوانان را به ارزش هاي اصيل اسلامي جذب کنند./1313/202/ب3

ارسال نظرات