۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۳۱۰۵۲
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز:

ولنگاری در فرهنگ، نداشتن سند تحول فرهنگی است

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز ولنگاری در فرهنگ را نداشتن سند و منشور تحول فرهنگی برای مشخص ساختن فعالیت های فرهنگی برشمرد.
مدیرحوزه ولی عصر اهواز

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ولنگاری در فرهنگ گفت: مصادیق این سخن پرمغز و معنی اکنون در جامعه مشهود است.

 

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز با اشاره برخی اقدامات و کارهای مغایر با فرهنگ ایرانی که در سطح بین المللی انجام می شود، اظهارداشت: متأسفانه مسؤولان و دست اندرکاران این امر هیچگونه موضع گیری انجام نمی دهند.

 

حجت الاسلام موسوی ابرازداشت: دادن مجوزهای بی حد و بی رویه به کنسرت های موسیقی و تک خوانندگی زن و اقدامات مشابه آن که متأسفانه روز به روز بیشتر می شود از جمله اقداماتی است که ولنگاری در فرهنگ را به دنبال خواهد داشت.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اختصاص بودجه بسیار کم و ناچیز برای فرهنگ و بالعکس افزایش بودجه برای اموری که رواج دهنده فرهنگ غرب هستند، افزود: ولنگاری در فرهنگ به این معنی است که سند و منشور تحول فرهنگی نداریم که راه فعالیت های فرهنگی را مشخص کند.

 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: فعالیت اقصتادی بدون فرهنگ نتیجه بخش نیست چرا که اساس و بنیاد اقصاد نیازمند فرهنگ سازی است./9456/303/ب3

ارسال نظرات