۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۲۳۸۴۵
سخنگوی وزارت کشور:

نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا اعلام می‌شود

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم تا صبح شنبه نتایج نهایی انتخابات مشخص و اعلام شود.
حسینعلی امیری حسینعلی امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور با اشاره به روند برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه به استناد گزارشات توصیفی و سیستمی انتخابات به صورت کاملا عادی در حال برگزاری است، همچنین تعرفه به اندازه کافی به حوزه ها داده شده و انتخابات در فضایی آرام و مناسبی در حال انجام است.

 

سخنگوی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آراء ماخوذه چه زمان شمارش می شود، گفت: به محض پایان یافتن اخذ رأی صندوق ها شمارش خواهند شد، تمام سعی ما این است که با توجه به قول وزیر کشور نتایج را تا صبح به مردم اعلام کنیم.

 

وی با اشاره به به وقایع اخیر در حوزه ممسنی، ابراز داشت: در حوزه ممسنی مشکل امنیتی خاصی وجود ندارد و در انتخابات گاهی ممکن است برخی از طرفداران نتوانند احساسات خود را کنترل کنند و این موضوعی کاملا عادی است.

 

امیری در پاسخ به این سؤال که آیا مهلت شرکت در انتخابات تمدید خواهد شد، گفت: این موضوع از جمله اختیارات وزیر است که به شرایط استان ها بستگی دارد./811/202/ب2

ارسال نظرات