۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۳۲۵۷۱۰
آیت الله علما:

استقلال سیاسی و اقتصادی، اقتدار کشور را افزایش می دهد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما خواستار حل مشکلات اشتغال در استان شد و گفت: استقلال سیاسی و اقتصادی، اقتدار کشور را افزایش می دهد.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز با حضور در نشست فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی استان که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، ابراز داشت: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر اهمیت توجه به مسائل اقتصادی و بکار بستن راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: دولت و ملت با همدلی و همراهی باید در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارند و بیانات رهبر معظم انقلاب را بکار بندند.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: تکیه بر مسائل سیاسی و مسائل اقتصادی توأمان می تواند اقتدار و صلابت کشور را افزایش دهد، ایران اسلامی باید در زمینه مسائل اقتصادی به خودکفایی دست یابد و دست نیاز به سوی کشورهای مستکبر دراز نکند.


آیت الله علما با اشاره به معضلات بیکاری در سطح استان کرمانشاه بیان داشت: متأسفانه آمار بیکاری در استان بسیار بالا بوده و مردم از این وضعیت در رنج و عذاب هستند.


وی خواستار توجه بیشتر دولت به وضعیت اشتغال استان کرمانشاه شد و افزود: استان کرمانشاه ظرفیت های بسیاری برای مرتفع ساختن مشکلات اشتغال دارد و شایسته است مسؤولان با توجه به نرخ بیکاری در استان، توجه ویژه ای به حل مشکلات جوانان داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان یادآور شد: توجه به مسائل کشاورزی و دامپروری در استان کرمانشاه و ایجاد موقعیت های شغلی می تواند گره گشای حل مشکل بیکاری باشد./857/202/ب2

ارسال نظرات