۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۲۴۸۶۵
آیت‌الله مهمان‌نواز:

زمزمه‌های تضعیف آیت‌الله جنتی، نجواهای شیطانی است/ ایشان حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شخصیت‌هایی چون آیت‌الله جنتی حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند، گفت: اظهارات و سخنانی که برای تضعیف ایشان بیان می‌شود درواقع زمزمه‌های شیطانی است.
آيت الله مهمان نواز آيت الله مهمان نواز- ديدار با معاون شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، بعد از ابلاغ سلام آیت‌الله جنتی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سوی نصرت‌الله لطفی، اظهار کرد: آیت‌الله جنتی شخصیتی است که برای تقویت اسلام، انقلاب و نظام اسلامی تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

 

وی اضافه کرد: همه افرادی که برای معرفی و تقویت نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب فعالیت و تلاش می‌کنند جایگاه والایی داشته و حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند از این‌رو ما باید قدردان این زحمت‌کشان باشیم.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به برخی اظهارات و سخنان نامناسب پیرامون آیت‌الله جنتی، تصریح کرد: افرادی که برای تضعیف این شخصیت انقلابی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند می‌بایست هم در این دنیا و هم در آن دنیا پاسخگو باشند چرا که آیت‌الله جنتی همه توان خود را برای تقویت نظام و انقلاب به کار گرفته است.

 

منتخب مردم استان خراسان شمالی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: اظهارات و سخنانی که برای تضعیف ایشان بیان می‌شود در واقع زمزمه‌های شیطانی بوده و کسانی که این سخنان را مطرح می‌کنند از واقعیت‌ها به دور هستند.

 

وی با بیان اینکه این‌گونه سخنان و اظهارات در راستای تضعیف شخصیت انقلابی و پرتلاش آیت‌الله جنتی است، خاطرنشان کرد: ایشان فردی است که همواره صادقانه همراه انقلاب و نظام بوده و با افرادی که از همه چیز خود دست کشیده‌اند و تنها در راه تقویت نظام و اسلام فعالیت می‌کنند نباید این‌گونه برخوردها صورت گیرد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به زحمات آیت‌الله جنتی به عنوان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، اظهار کرد: در این سال‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گام‌های بزرگی در راستای تقویت نظام اسلامی و معرفی آن در سطح ملی و بین‌المللی برداشته است که باید قدردان این زحمات بود.

 

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، با اشاره به حضور باشکوه مردم استان در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی، از حضور بابصیرت و دشمن‌شکن مردم خراسان شمالی در این مناسبت‌ها قدردانی کرد.

 

گفتنی است، نشست با استاندار خراسان شمالی، دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و حضور در جلسه رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان برخی از برنامه‌های سفر یک‌روزه نصرت‌الله لطفی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به خراسان شمالی است./9314/202/ب1

ارسال نظرات