۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۲۳۵۸۷
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

ارائه خدمات گسترده به زائران گروهی خواهر در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: اقدامات ویژه فرهنگی و خدماتی را برای کاروان‌ها و اردوهای زیارتی خواهران در طول سال ارائه می دهیم.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد نصیری با اشاره به فعالیت‌هایی که در واحد تکریم زائرین گروهی خواهران مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود، اظهار کرد: شناسایی گروه‌ها و کاروان‌هایی که به این مکان مقدس مشرف می‌شوند یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما در طول سال به ویژه در شب‌های چهارشنبه و جمعه و ایام نوروز است.

 

وی ادامه داد: کاروان‌های زیادی از سراسر کشور به صورت هفتگی، ماهیانه یا حتی سالیانه به مسجد مقدس جمکران می‌آیند که نیروهای ما این کاروان‌ها را شناسایی و اطلاعاتشان را ثبت می‌کنند.

 

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران در خصوص برنامه‌هایی که برای کاروان‌ها و اردوهای زیارتی خواهران دارند، عنوان کرد: نیروهای واحد تکریم زائرین گروهی این مکان مقدس اطلاعاتی از فعالیت‌های خدماتی و فرهنگی را مخابره می‌کنند و بسته‌های فرهنگی‌ به کاروان‌ها و اردوهای زیارتی خواهران در ایام نوروز ارائه می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام نصیری تصریح کرد: همچنین در صورت تمایل خدمات فرهنگی از قبیل سخنرانی، پرسش و پاسخ مهدوی، حلقات معرفت، پخش کلیپ و ... برای کاروان‌ها اجرا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول سال اردوهایی که از مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنند اطلاعاتشان را ثبت می‌کنیم تا آنها را در جریان برنامه‌های فرهنگی این مکان مقدس قرار دهیم که در ماه‌های اخیر این کار برای کاروان‌هایی که شناسایی کردیم انجام شده و هم اکنون نیز در ایام نوروز صورت می‌گیرد.

 

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اقداماتی که برای تکریم زائرین گروهی خواهران انجام دادند، عنوان کرد: دو همایش برای مدیران کاروان‌های خانم‌ها و آقایان برگزار کردیم و علاوه بر آن در طول سال به ویژه در ایام نوروز فعالیت‌ها، برنامه‌های هفتگی، نحوه حضور در اسکان، تهیه غذا و ... را اطلاع‌رسانی کردیم.

 

حجت‌الاسلام نصیری با بیان اینکه در روزهای اخیر کاروان‌ها و اردوهای زیارتی استقبال چشمگیری از فعالیت‌های واحد تکریم زائرین گروهی خواهران داشتند، ابراز کرد: اطلاعاتی پیرامون تاریخچه، اعمال، خدمات فرهنگی و ... مسجد مقدس جمکران شفاها و یا به صورت توزیع بروشور کتبا به این کاروان‌ها و اردوهای زیارتی ارائه کردیم که برای بیشتر آنها جالب توجه بود چرا که بسیاری از آنها از ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در این مکان مقدس اطلاع نداشتند./907/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات