۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۳۲۳۵۵۴
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان:

ثبت نام مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان از آغاز ثبت نام مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به ثبت نام مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه های دیرپایی است که در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی در کشور و با هدف فراهم آوردن زمینه هایی جهت انس با مفاهیم تعالی بخش قرآن در محیط جامعه همواره مورد اهتمام متصدیان و مسؤولان اوقاف است.


وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه، به عنوان متوّلی برگزاری مسابقات در مراحل مختلف سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در رده سنی کمتر از 18 سال و بالای 18 سال را در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می کند.


حجت الاسلام فاطمی از شروع ثبت نام مرحله شهرستانی این دوره مسابقات از 14 فروردین ماه خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به ادارات اوقاف شهرستانهای محل سکونت خود و یا به سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.quraniran.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.


وی متذکر شد: ثبت نام مرحله شهرستانی در این دوره از مسابقات ویژه رده سنی 18 سال و بالاتر تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری در رشته های حفظ 5 جزء ، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، معارف دعا خوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم اذان ابتهال انجام می گیرد.


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور نحوه ثبت نام و برگزاری مسابقات در رده سنی کمتر از 18 سال از این پس با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بر اساس دستورالعمل‌های ویژه برگزار می‌شود./9709/102/ب1

ارسال نظرات