۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۳۲۱۹۶۸

تربیت ۹۰ هزار قرآن‌آموز در سال جاری

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در سالجاری از تربیت ۹۰ هزار قرآن‌‌آموز و ثبت اطلاعات ۱۵ هزار نفر در اطلس قرآنی به صورت آزمایشی خبر داد.
رقابت بيش از 7 هزار حافظ قرآن کريم استان مرکزي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام «سیدحسین کوششی» مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این اتحادیه در سال جاری، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران و کلاس‌های آموزشی از مهم ترین برنامه‌های ما در سال جاری بود.
 
وی با اشاره به بودجه نیم درصدی قرآن که برای نخستین‌بار به اتحادیه‌ها نیز تخصیص یافت، خاطر نشان کرد: ما همواره به کمک‌های مردمی تکیه می‌کنیم و با اعتبارات دولتی پیش نمی‌رویم اما با تزریق این بودجه سعی کردیم برنامه‌های حوزه‌های آموزشی و تبیلغی و ترویجی را توسعه بخشیم.
 
حجت‌الاسلام کوششی با بیان اینکه بیشترین فعالیت ما امسال در حوزه آموزش صورت گرفت، افزود: ما در کنار برنامه‌های جاری با اعتبار تخصیص یافته بیش از 90 هزار قرآن‌آموز را تحت آموزش‌های قرآنی قرار دادیم و برای حدود 2 هزار مدیر مؤسسات قرآنی دوره‌های توانمندسازی برگزار کردیم.
 
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی با اشاره به اینکه تاکنون بودجه قرآنی سال 1394 تخصیص پیدا نکرده است، گفت: تاکنون این اعتبارات از سوی دولت تخصیص نیافته است به همین دلیل نه تنها ما بلکه سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی با مشکل کمبود بودجه مواجه هستند که امیدواریم در روزهای آتی خبری خوش درباره بودجه مخابره شود.
 
وی حمایت از نشریات قرآنی و تهیه اطلس قرآنی را از دیگر فعالیت‌های اتحادیه مؤسسات قرانی مردمی در سال جاری عنوان کرد و افزود: نرم‌افزار بانک جامع قرآنیان تهیه و در مرحله اجرا است، تاکنون نیز اطلاعات حدود 15 هزار نفر را به صورت آزمایشی در بانک اطلاعات جامع قرآنیان ثبت کردیم./1325/د102/ی
 
منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی
ارسال نظرات