۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۳۲۱۴۴۲
با موضوع شیوه های دعوت به نماز؛

همایش بشیران جوان در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بشیران جوان با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزارشد.
 حجت السلام و المسلمين قرائتي

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بشیران جوان با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز، در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزارشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در این همایش که به عنوان نشست توجیهی قبل از اعزام بشیران جوان به مناسبت تعطیلات نوروز برگزار شد، به بیان نکات مهارتی تبلیغی، راه ها وشیوه های تبلیغ در میان جوانان واهمیت دعوت به نماز پرداخت.

 

حجت الاسلام یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری همایش بشیران جوان با محوریت نماز افزود: با توجه به اهمیت نماز در فرهنگ اسلامی و ترویج و گسترش آن در میان جوانان موضوع شیوه های دعوت به نماز در میان جوانان، موضوع اصلی اعزام بشیران جوان در ایام نوروز سال 95 در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: در این اعزام بیش از 300 نفر از طلاب جوان پایه های 3 تا 6 در قالب طرح اعزام بشیران جوان حضور دارند که با حضور در میان جوانان، دوستان و آشنایان به تبلیغ چهره به چهره،برگزاری مراسم عزاداری و غیره می پردازند.

 

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: به منظور توفیق بیشتر بشیران جوان در تبلیغ، بسته های فرهنگی شامل کتاب ره توشه تبلیغ و کتاب شیوه های دعوت به نماز استاد قرائتی، دستور العمل ها و مهارت های تبلیغی مورد نیاز مبلغان و نشریات و مجلات مرتبط با کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی در نظر گرفته شده و تحویل مبلغان شده است./998/د102/ی

 

منبع: سایت بلاغ

ارسال نظرات