۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۲۱۴۲۰

همایش «حلقه‌های صالحین» در ساوه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش «حلقه‌های صالحین» با هدف معرفی و تقدیر از سرگروه‌های حلقه‌های موفق در شهرستان ساوه برگزار شد.
همايش«حلقه‌هاي صالحين» در ساوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام رضا طالبی، مسؤول تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله استان مرکزی بعداز ظهر امروز در همایش «حلقه‌های صالحین» که با حضور مسؤولان و بسیجیان استان در شهرستان ساوه برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره صالحین تشویق فعالان این عرصه است، یعنی افرادی که در هفته دو نشست و دیدار به نام حلقه‌های صالحین یا افرادی که حداقل ماهیانه در این جلسات مشارکت فعال داشته باشند.


حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به اهداف جشنواره صالحین، افزود: جشنواره صالحین دربرگیرنده سرگروه‌های حلقه‌های موفقی است که امکان ارتباط تربیتی با زیرمجموعه‌های خودشان را فراهم کرده‌اند هدف ما نیز از برگزاری این جشنواره تقدیر و معرفی حلقه‌های برتر به دیگران است.


وی با تأکید بر اینکه باید از تجربه‌های سرگروه‌های موفق استفاده کرد، افزود: باید این افراد را در سطح شهرستان معرفی کرد تا سبب ارتقاء سطح کار تربیتی دیگر حلقه شوند همچنین معرفی این حلفه‌های موفق، سایر گروه‌ها را پویا می‌کند و در مجموع هدف از این پویایی نیز پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی است که به ویژه در قشر جوان به وجود می‌آید.


مسؤول تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله استان ادامه داد: تمام دغدغه‌های جوانان را باید در دل این حلقات صالحین حل کرد، به ویژه شبهاتی که هر روز در فضای مجازی به وجود می‌آید، جوانان باید پاسخ شبهات خود را با دلایل منطقی در حلقه‌های صالحین بگیرند در جلسات این حلقه‌ها باید مباحثه صورت گیرد و موضوعات با نگاه منطقی بررسی شوند و در نهایت سرگروه‌ها جمع‌بندی کنند.


حجت‌الاسلام طالبی در رابطه با فعالیت‌های قرآنی حلقات شجره طیبه صالحین افزود: ما حلقاتی داریم که در زمینه قرآن فعالیت‌هایی دارند و به صورت تخصصی در زمینه حفظ، قرآن‌آموزانی را تربیت کرده‌اند، به ویژه یک حافظ 9 ساله قرآن کریم که در مسابقات مختلف سبب افتخار حلقات صالحین می‌شود.


مسؤول تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله استان در پایان با اشاره به حضور مردم در انتخابات، گفت: باید از این حضور گرم تشکر کنیم، در وهله اول مشارکت حداکثری مهم است و در گام بعدی انتخاب اصلح است که به یاری خدا در دور دوم انتخابات این وظیفه را بار دیگر به نحو احسن انجام خواهیم داد.


یادآور می‌شود: در پایان مراسم از 16 نفر از برترین‌های حلقه‌های صالحین با اهدای جوایز ی تجلیل به عمل آمد./842/101/ب1

ارسال نظرات