۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۲۰۴۳۴
آیت الله دری نجف آبادی:

شهدا با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که شهدای هشت سال دفاع مقدس سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و آسایش و امنیت را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس در اراک بیان کرد: امنیت پایدار دستاوردی بزرگ از خون شهدا برای ایران اسلامی است.

 

شهدای هشت سال دفاع مقدس سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که شهدای هشت سال دفاع مقدس سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و آحاد جامعه به ویژه جوانان باید در ولایتمداری و عشق به وطن از شهدا الگو بگیرند، گفت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و آسایش و امنیت را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عامل مصون ماندن اجتماع از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: شهیدان راه دفاع از کشور و شهادت را عاقلانه و عالمانه انتخاب کردند چراکه شهادت در راه عظمت اسلام والاترین مرتبه نزد خداوند است و نصیب هرکسی نمی‌شود.

 

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: شهدا سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و هویت ملی ایران‌ هستند و همه مردم وظیفه دارند از آرمان‌های آنان پیروی کرده و به آنها احترام بگذارند.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: شهدای غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و هرگز اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمنان ندادند.

 

حمایت از مظلومان جهان، وصیت اصلی امام راحل و رویکرد ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: تکلیف جوانان و نوجوانان ایران در دوران دفاع مقدس حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مقابله با دشمن بعثی بود که از آن سربلند بیرون آمدند و مسوولیت خطیر این قشر در شرایط حاضر کشور نیز حضور متعهدانه در سنگر علمی و بهره مندی از بصیرت دینی در مقابله با تهاجم نرم دشمن است.

 

امام جمعه اراک در ادامه گفت: شرایط ویژه منطقه خاورمیانه ایجاب می کند تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در آمادگی کامل به سر ببرند چرا که همه تفرقه افکنی های استکبار جهانی در منطقه به بهانه نفوذ به ایران اسلامی است.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که حمایت از مظلومان جهان، وصیت اصلی امام راحل و رویکرد جمهوری اسلامی ایران است، گفت: استکبار جهانی و مزدوران منطقه از جمله رژیم آل سعود بدانند که کشور ایران هیچگاه دست از حمایت مردم سوریه، یمن، بحرین و عراق بر نمی دارد./842/202/ب1

ارسال نظرات