۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۲۰۲۷۶

دعوت شهرداری و شورای شهر از مردم مشهد برای ثبت وداعی تاریخی با یاور صادق ولایت

خبرگزاری رسا ـ شهردای و شورای اسلامی مشهد مقدس طی پیامی، از مردم متدین مشهد برای ثبت وداعی تاریخی با یاور صادق ولایت در روز شنبه دعوت کردند.
 آيت‌الله واعظ طبسي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، شهردای و شورای اسلامی مشهد مقدس طی پیامی، از مردم متدین مشهد برای ثبت وداعی تاریخی با یاور صادق ولایت در روز شنبه ساعت 9 صبح از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی آرامگاه ابدی این عالم، دعوت کردند.

 

در این پیام آمده است:


"انالله و انالیه راجعون"


"رحلت عالم ربانی، آیت الله واعظ طبسی، تولیت محترم آستان قدس رضوی که به حق از مفاخر حوزه‌های علمیه نیز بودند، موجب تاثر فراوان گردید.

 

آن مجتهد عالی مقام و فرهیخته، با اندیشه عمیق الهی و قلبی آکنده از عشق به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، همواره از مبلغان و مروجان حقیقی اسلام بودند و یقینا میراث معرفتی و سلوک معنوی ایشان به عنوان یادگاری گرانقدر و آگاهی‌بخش برای همیشه، به مثابه چراغ هدایتی در مسیر اعتلای ارزش‌های الهی جاودانه خواهد ماند.


گسترش اسلام ناب محمدی و توسعه معنوی و پویایی آموخته‌هایش که امروز جهان را روشنی بخشیده و بیداری ملت‌ها را به ارمغان آورده است، مرهون فداکاری و اخلاص فقهای بزرگواری است که در دوران غیبت، ستون‌های خیمه ولایت را استوار داشته و با یاری ولایت فقیه جامعیت اسلام در مسیر حاکمیت قسط را به نمایش گذاشته‌اند و با پیاده‌سازی علمی آن دل‌های حق‌طلب را مجذوب ساخته‌اند.

 

مجتهد بزرگوار، عالم وارسته و استاد برجسته، آیت الله واعظ طبسی مجاهد عظیم‌الشان و یار وفادار امام حاضر از جمله برجسته‌ترین این فقها بودند. تاثر عمیق از رحلت این عالم جلیل‌القدر جز با امید به نشر هر چه بیشتر آثار نورانی و ارزشمند و انتشار افکار متعالی این یاور صادق ولایت قابل تحمل نیست.

 

این ضایعه تالم‌بار را به ساحت قدسی ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، مردم متدین شهرستان مشهد و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ضن آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسالت می‌نماییم و از عموم شهروندان ولایتمدار پایتخت معنوی ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر این عالم جلیل‌القدر، اوج ارادت و ولایتمداری خود را همچون همیشه به اثبات رسانده و از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی- آرامگاه ابدی آن عاشق وارسته ولایت- وداعی تاریخی را به ثبت برسانند."/1310/101/ب1


شهرداری و شورای اسلامی مشهد مقدس

ارسال نظرات