۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۱۹۵۷۹

چند خبر کوتاه از استان قزوین

خبرگزاری رسا ـ لبیک به ندای الهی سبب رشد معنوی انسان‌، تلاش هر چه بیشتر دشمنان بیگانه برای تضعیف جبهه مقاومت جمهوری اسلامی ایران، استمرار نظام اسلامی با تحقق ولایت از جماه عناوین اخبار کوتاه قزوین است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز در دیدار مدیر عامل و جمعی از کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت استان قزوین گفت: خدای متعال شبکه ارتباطی را از اسماءالحسنی تا قلب انسان ایجاد کرده و تمام دغدغه پیغمبران و ائمه اطهار (ع) این بوده که از انسان صدای لبیک بشنوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اگر مؤمن از سرمایه وجودی الهی بهره‌مند باشد، با نام و یاد خدای متعال به لرزه می‌افتد، افزود: آن‌هایی که خودشان را زیر آواری از جهل و گناه قرار داده‌اند، صدای خدا و رسولان الهی را نمی‌شنوند و نمی‌توانند به دعوت آن‌ها لبیک بگویند.

 

لبیک به ندای الهی موجب رشد معنوی انسان‌ می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: لبیک به ندای الهی موجب رشد معنوی انسان‌ها می‌شود و در مرحله ذکر و آرامش قلبی، عالی‌ترین نوع ارتباط بین انسان و خداوند برقرار می‌گردد.

 

مسعود شیخ‌ ملایری مدیر کل شرکت ارتباطات زیرساخت استان قزوین در ادامه بیان کرد: از سال 89 تا کنون پهنای باند در استان از یک گیگ به 120 گیگابایت رسیده که 10 گیگ آن در استان و 110 گیگابایت آن در استان‌های شمال غربی و تهران استفاده می‌شود تا شاهراه ارتباطی استان‌های جنوبی با پایتخت قطع نشود.

 

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام محمد علی عبداللهی مدیر کل مدرسه علمیه سفیران هدایت صبح امروز در جمع طلاب و اساتید به نقش مهم و تأثیرگذار مدافعان حرم در دفاع از حریم ولایت اشاره کرد و گفت: مدافعان حرم نه تنها برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه حضور دارند، بلکه برای دفاع از پرچم شیعه با صلابت وارد میدان می‌شوند.

 

حجت الاسلام عبداللهی ابراز کرد: مدافعان حرم با اخلاص و شجاعت وارد میدان نبرد با دشمنان اهل بیت (ع) شده‌اند و خوشبختانه نشان از این است که آینده از آن مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

 

تلاش دشمنان بیگانه برای تضعیف جبهه مقاومت جمهوری اسلامی ایران

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را با توطئه‌های خود تضعیف و یا از بین ببرند که تا الان جز شکست و خواری چیزی برای گروه‌های تروریستی عاید نشده است.

 

مدیر مدرسه سفیران هدایت استان قزوین اضافه کرد: شهید حجت اسدی از طلاب نمونه و برجسته حوزه علمیه قزوین توانست به دفاع از حریم ولایت پرداخته و در غربت به درجه رفیع شهادت نایل شود.

 

وی در پایان به فعالیت‌های این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار و سرباز امام زمان (عج) به تأسیس هیئات مذهبی جوانان حسین جان پرداخت و این هیئات در تمام مناسبت‌ها برنامه‌های مذهبی برگزار می‌کند.

 

استمرار نظام اسلامی با ولایت تحقق خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین صبح امروز با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در انتخابات گفت: ملت ایران علاوه بر این که در 22 بهمن حماسه بزرگی رقم زدند، در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضوری هوشمندانه و با بصیرت در پای صندوق های أخذ رأی حماسه ای ماندگار و به یادماندنی در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.

 

وی در ادامه افزود: مردم ایران همیشه در انجام وظیفه با جدیت و در تمام عرصه ها با هوشیاری و با بصیرت به میدان آمدند و این حضور به منزله تجدید بیعت با آرمان های والای شهداء و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین کاظم‌لو ابراز کرد: رأی ملت ایران در 7 اسفند، رای به نظام جمهوری اسلامی و ارکان نظام محسوب شد که به خوبی از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

 

وی در پایان ضمن تبریک به منتخبین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: نمایندگان ملت باید ضمن ارتباط بیشتر با آحاد مردم، مراقب خط ولایت فقیه باشند چرا که استمرار نظام اسلامی با ولایت تحقق خواهد یافت./955/102/ب3

ارسال نظرات