۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۳۱۹۴۲۰
استاد حوزه و دانشگاه:

حضور مردم در صحنه‌های سیاسی نشانه نفوذ ناپذیری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و با برگزاری انتخاباتی شاداب و به دور از هر گونه اختلاف نفوذ ناپذیری خود را در عرصه سیاسی ثابت کردند و اکنون نوبت مسؤولان است که مسیر مردم را در فعالیت‌های خود ادامه دهند.
حجت الاسلام اشکوري حجت الاسلام اشکوري
حجت الاسلام عبدالمجید اشکوری استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: این حضور نشان دهنده آن است که مردم دارای بصیرت هستند و قدرت درک موقعیت را دارند؛ چنین شرکتی در انتخابات نشان می‌دهد که مردم این توانمندی را دارند که به درستی به وظیفه‌ی خود عمل کنند.
 
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مردم به خوبی نشان دادند که هنوز بر بیعت خود با امام خمینی (ره) هستند و نسبت به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی احساس مسئولیت می‌کنند؛ آینده ایران اسلامی برایشان مهم است و برای مأیوس کردن دشمنان انقلاب با حضور در صحنه انتخابات حضوری بسیار عالی دارند.
 
حجت الاسلام اشکوری با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب به منظور شرکت مردم در انتخابات ابراز داشت: در موقعیت حساس کنونی و به این خاطر از قشرهای مختلف اجتماعی با دیگاه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و در یک جمله همه حضور پیدا کردند و این انتخابات نماد وفاق ملی ما در مقابل دشمنان است.
 
 وی با اشاره به وقایع سیاسی منطقه گفت: ثبات سیاسی ایران در دورانی که کشورهای همسایه همگی درگیر مسائل مختلف هستند نتیجه لبیک گویی ملت به دعوت رهبر معظم انقلاب به منظور شرکت ملت در انتخابات است.
 
استاد حوزه و دانشگاه حضور مردم در صحنه‌های سیاسی را نشانه نفوذ ناپذیری دشمن در صحنه عمومی دانست و تصریح کرد: مردم نشان دادند که نفوذ ناپذیر هستند بنابراین مسؤولان هم باید با درس گرفتن از مردم به گونه‌ای رفتار کنند که امید دشمن را برای نفوذ از بین ببرند.
 
حجت الاسلام اشکوری جمهوری اسلامی را نظامی مردم سالار و مستقل توصیف کرد و ابراز داشت: دشمن نمی‌تواند با ملتی استکبار ستیز و مستقل که منافع آنان را در منطقه و جهان به چالش می‌کشد کنار بیاید؛ افزون بر آن مردم ایران در مردم منطقه تأثیر بسزایی دارند و این دشمنی استکبار جهانی با مردم ایران را مضاعف می‌کند.
 
وی اظهار داشت: دشمنان با استفاده از رسانه‌های خود سعی می‌کنند به هر طریق ممکن حضور مردم در صحنه انتخابات را مصادره کنند و با تحلیل‌های واهی و استفاده از عملیات روانی اینطور وانمود کنند که اگرچه مردم ایران در ایران آرام و سالم انتخابات را برگزار کردند اما این نمادی از تقابل با نظام است؛ البته که این مطلبی است که هیچ کس آن را قبول نخواهد کرد و تنها برای دل خوشی خود چنین تحلیلی را ارائه می‌دهند.
 
استاد حوزه و دانشگاه بهترین شکرگزاری از کار مردم را تداوم این مسیر توسط رأی آورندگان عنوان کرد و گفت: همانطور که مردم با حضورشان در انتخابات جلوی نفوذ دشمن را گرفتند و اجازه ندادند که اختلاف و دو دستگی در کشور ایجاد شود رأی آورندگان هم با رعایت اصول رفتاری خود و در چارچوب صحیح عمل کردنشان به دشمن نشان دهند که نفوذ ناپذیرند./836/ت302/ج1
ارسال نظرات