۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۳۱۹۰۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز:

انتخابات دمکراسی بالای جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام مسعودی با بیان این‌که حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ دمکراسی بالای جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان اثبات کرد، گفت: مردم علاقه و عشق خود را به انقلاب با حضور پرشور در این انتخابات نشان دادند.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،اظهار کرد:حضور حداکثری مردم در انتخابات؛دمکراسی بالای جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان اثبات کرد.

 

مسعودی، گفت: دشمنان نظام و انقلاب به تصور خودشان به این مسأله قائل بودند که مردم ایران فریب تبلیغات فریبکارانه آنها در رسانه ها مختلف چه شبکه های ماهواره ای از قبیل BCC و فضای مجازی را می خورند در حالیکه این مردم همیشه در صحنه گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در صحنه حاضر شده و تا ساعات پایانی شب به کاندید مورد نظر خود رأی دادند.

 

وی ادامه داد: تمدید زمان انتخابات تا ساعات پایانی شب نشان از علاقه و عشق این مردم شجاع به نظام و انقلابشان بود و همه منتخبان باید قدردان این حضور پرشور باشند و با عملکرد صحیح خود مشکلات معیشتی این مردم را برطرف کنند.

 

حجت‌الاسلام مسعودی، اظهار کرد:این حضور مردم به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کرد که هیچ مشکلی قادر به از پای دارآوردن مردم این نظام اسلامی نیست چراکه این مردم بارها ثابت کرده اند که پایبند خون شهدا و حمایت از رهبر معظمشان هستند و جانانه از نظام و ارزش های آن دفاع می‌کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:این مردم ارزش بالای دارند از جنس آهن بوده و هستند چراکه در سخت ترین شرایط پایبند به نظام و رهبری هستند و به همین منظور باید مسئولان  قدردان حضور همه جانبه این مردم در صحنه ها باشند و با همت بالا مشکلات آنها را رفع کنند.

 

این مسئول، گفت:بزرگترین مشکل مردم در حال حاضر مشکل اشتغال فرزندانشان است که همین بیکاری منجر به بروز مشکلات فرهنگی در جامعه می‌شود به همین منظور مسئولان و منتخبین مردم باید در صدد رفع معضل بیکاری جوانان باشند و با اشتغال زایی این مشکل را رفع کنند.

 

وی در پایان از حضور پرشور و میلیونی مردم جمهوری اسلامی ایران در انتخابات تقدیر و تشکر کرد و گفت:خدمت به این مردم غیور در نزد خداوند متعال از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد./1325/د103/ی

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات