۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۳۱۸۹۸۴
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

حضور گسترده در انتخابات حماسه پرافتخار دیگری را رقم زد/ مردم پاسخ بدخواهان را دادند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور پرشور در عرصه انتخابات پاسخ کوبنده ای به مغرضان و بدخواهان وحدت ملی بود، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات حماسه پر افتخار دیگری را رقم زد.
ماموستا محمدي

ماموستا محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم استان کرمانشاه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عنوان داشت: حضور سیاسی و انقلابی مردم در پای صندوق های رای عزت و صلابت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به اتحاد و همدلی مردم در روز انتخابات اشاره و ابراز کرد: انتخابات زمینه مایوس شدن دشمنان انقلاب را فراهم می کند و مردم با حضور پرشور خود برگ زرینی دیگر به حماسه های پرافتخار انقلاب اسلامی اضافه کردند.

 


وی در ادامه ابراز داشت: مردم با انتخاب فرد اصلح که به پاسداشت حق تعیین سرنوشت خود شکل گرفته زمینه های اختلاف را در جامعه از بین ببرند.

 


ماموستا محمدی بیان داشت: مردم در هفتم اسفند با وحدت و همبستگی راه های تسلط دشمن بر تفکر اصیل انقلابی و زمینه نفوذ بر انقلاب اسلامی را مسدود کردند.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از ملت همیشه بصیر انقلاب اسلامی قدردانی کرد و اظهار داشت: ملت همیشه بصیر و آگاه ایران با حضور مشتاقانه و پرشور خود به مغرضان و بدخواهان وحدت جواب کوبنده ای دادند.

 


وی با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه و همیشگی از آرمان های انقلاب و حفظ اتحاد و همدلی در کشور، گفت: حفظ همدلی و اتحاد در زمینه های مختلف امور کشور مهم ترین امر بوده و عزت و عظمت کشور در گرو حفظ اتحاد است.

 


ماموستا محمدی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه ملت بصیر ایران آگاهانه در عرصه های سیاسی کشور حضور فعالیت داشته و نقشه های شوم دشمنان در این عرصه همواره با شکست مواجه شده است.

 

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: تلاش دشمنان و مستکبران برای نفوذ به صحنه های سیاسی کشور بی نتیجه مانده است./857/302/ب1

ارسال نظرات