۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۱۸۹۲۲
امام جمعه موقت اردبیل:

منافع ملت نباید فدای باند بازی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اردبیل وحدت در بین مردم و مسؤولان را زمینه رسیدن به مسیر روشن توسعه کشور دانست و گفت: نباید منافع ملت در عرصه قانونگذاری در پای منافع حزبی ذبح شود و یا افرادی بخواهند از حق و حقوق مردم در صحنه دفاع کوتاه بیایند.
حجت‌الاسلام سيد حسن عابديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عابدیان، امام جمعه موقت اردبیل ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با تاکید بر لزوم حضور با شکوه ملت در پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: در صحنه بودن مردم و پای صندوق‌های آرا زمینه دلگرمی واقعی و پشتیبانی حقیقی را از نظام اسلامی فراهم می‌آورد.

 

وی افزود: حضور در انتخابات یک واجب شرعی، عقلی و منطقی است و شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است که باید با این کار نظام استکباری را ناامید کنیم.

 

امام جمعه موقت اردبیل، تصریح کرد: مهم تر از شرکت در انتخابات، انتخاب افراد شایسته و اصلح است تا بتوانند با استعانت از خداوند متعال و پشتوانه رای مردم در صحنه و عرصه نمایندگی مجلس بتوانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند.

 

حجت الاسلام عابدیان با یادآوری اینکه بعد از رقابت‌ در صحنه انتخابات از فردای انتخابات و اعلام نتایج باید این رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود، بیان کرد: ما زمانی می‌توانیم مسیر روشن توسعه کشور را رقم بزنیم که نمایندگان ما در کنار هم بتوانند از حق و حقوق و منافع این ملت دفاع کنند.

 

وی افزود: نباید منافع ملت در عرصه قانونگذاری در پای منافع حزبی ذبح شود و یا افرادی بخواهند از حق و حقوق مردم در صحنه دفاع کوتاه بیایند.

 

امام جمعه موقت اردبیل با انتقاد از کسانی که به نتیجه انتخابات توهم و یا تشکیکی وارد می‌کنند، ادامه داد: تصور و تخیل غلط در این زمینه بی‌معنا است چرا که تنها جایی که پای قرص در کشور محسوب می‌شود احترام به قانون و قانون‌مداری است.

 

حجت الاسلام عابدیان، اظهار کرد: تمام انتخابات در ایران در اوج قانون‌مداری اتفاق افتاده است و در همه این انتخابات قانون خط قرمز ماست و هرگز نباید از این ریل خارج شد چرا که از دل هر انتخابات افراد مخالفی بیرون آمده‌اند که خود نقطه صحت و سلامت انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه احتمال تقلب در انتخابات ایران در حد صفر است،‌ گفت: با رهبری‌های داهیانه و بصیرت بی‌نظیر مقام معظم رهبری جریان انتخابات در بهترین شرایط فراهم شده و به سمت صحیح هدایت شده است.

 

امام جمعه موقت اردبیل، بیان داشت: تمام توطئه‌های دشمنان به ویژه انگلیس خبیث بر اساس قواعد حاکمیت نظام اسلامی نقش بر آب است و ملت ایران با ادبیات سیاسی شایسته در صحنه حاضر و مهیا است.

 

حجت الاسلام عابدیان از برگزیدگان مردم در جایگاه مجلس خواست تا بعد از راهیابی به مجلس فعال عمل کنند و هیچ وقت از پیگیری امور مردم کنار نکشند چرا که اگر هفت نماینده استان فعال عمل کرده و بر اساس سوگندی که می‌خورند به وظیفه خود عمل کنند قطعا پیروزی واقعی اتفاق می افتد.

 

وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه و فضیلت شخصیت والای حضرت زهرا (س)، عنوان کرد: شخصیت این بانوی بزرگ اسلام برای همه زنان اسلام و دنیا می‌تواند الگویی شایسته باشد.

 

امام جمعه موقت اردبیل روزهای پایانی سال و نزدیکی عید نوروز را نیز یادآور شد و افزود: مومنان باید با احساس مسؤولیت در رسیدگی به فقرا پیشقدم شده و در این ایام مبارک دل مستمندان و کودکان یتیم را با کمک‌های خود شاد کنند./937/201/ب1

ارسال نظرات