۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۸۹۰۶
استاد حوزه علمیه:

عظمت نظام اسلامی امروز به رخ جهانیان کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله توکل با تأکید بر این که مردم کشورمان همواره ثابت کردند که در صحنه حضور دارند و از انقلاب و نظام پشتیبانی می کنند، گفت: حضور گسترده و بی نظیر مردم کشورمان در این انتخابات نیز بار دیگر هوشیاری و بصیرت ملت ایران را به اثبات رساند.
آيت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید رحیم توکل، نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز پس از شرکت در انتخابات در صندوق شماره هشت واقع در مسجد حاج عنایت موزیرج بابل، حضور در صحنه ملت ایران را دارای پیام روشنی برای جهانیان دانست و گفت: امروز مردم کشورمان بار دیگر با این حضور گسترده خود حماسه ساز شدند.

 

وی با تأکید براین که مردم کشورمان همواره ثابت کردند که در صحنه حضور دارند و از انقلاب و نظام پشتیبانی می کنند، افزود: حضور گسترده و بی نظیر مردم کشورمان در این انتخابات نیز بار دیگر هوشیاری و بصیرت ملت ایران را به اثبات رساند.

 

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم کشورمان مدافع حقیقی انقلاب، نظام و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: به حتم حضور حداکثری مردم در انتخابات انقلاب و نظام را بیمه می کند.

 

آیت الله توکل در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری، افزود: به حتم حضور گسترده مردم در انتخابات می تواند موجب تقویت جایگاه و رهبری شود.

 

وی حضور در صحنه ملت ایران را پاسخ محکمی به دخالت های دشمنان و بیگانگان در امور کشورمان دانست و تصریح کرد: حماسه ای که امروز ملت ایران در سراسر کشور خلق کردند به حتم در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهد ماند.

 

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن به حتم از حضور بی نظیر و گسترده مردم کشورمان درانتخابات دشمنان را عصبانی کرده است، گفت: همه تلاش دشمنان حضور کمرنگ مردم در انتخابات بوده که خوشبختانه با این حضور گسترده ملت ایران شکست خورده است.

 

استاد درس اخلاق حوزه علمیه با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی امروز هوشیار تر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند، تصریح کرد: حضور معنا دار امروز نیز تجلی حضور این ملت وفادار به انقلاب، ولایت و ارزش های اسلامی است./950/203/ب1

ارسال نظرات