۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۱۸۸۲۵
آیت الله مجتهد شبستری:

مردم به کسانی رأی دهند که مرعوب آمریکا نیستند

خبرگزار رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: حضور در پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات در حقیقت اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی، آرمان های انقلاب و ولایت فقیه است.
حضور حضرت آيت الله مجتهد شبستري در مسجد انگجي تبريز براي اخذ راي حضور حضرت آيت الله مجتهد شبستري در مسجد انگجي تبريز براي اخذ راي حضور حضرت آيت الله مجتهد شبستري در مسجد انگجي تبريز براي اخذ راي حضور حضرت آيت الله مجتهد شبستري در مسجد انگجي تبريز براي اخذ راي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، دقایقی پیش با حضور در مسجد انگجی تبریز در شعبه  99 اخذ رأی، رأی خود را به صندوق انداخت.


وی در حاشیه حضور خود در مسجد آیت الله انگجی تبریز، با اشاره به دستور قرآن کریم در سبقت در خیرات، اظهار داشت: مردم در کار خیر سبقت کنند، انتخابات یک امر خیر و تکلیف الهی است که باید مردم با حضور خود این تکلیف و امر خیر را به انجام رسانند.


عضو خبرگان رهبری با اشاره به حضور مردم از ساعات آغازین اخذ رأی، ابراز داشت: خوشبختانه از آغازین ساعات امروز، مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران و به ویژه شهر قهرمان پرور تبریز در پای صندوق‌های رأی حضور با شکوه دارند.


وی با بیان این‌که پیام بنده به مردم، همان پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کنند که وفادار به نظام هستند و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های دشمنان و بدخواهان نظام بدهند.


عضو جامعه روحانیت مبارز اذعان داشت: حضور در پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات در حقیقت اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی، آرمان ها و ولایت فقیه است، آرای مردم طوری باشد که دشمن را به طور جدی مأیوس کند، مردم به کسانی رای دهند که مرعوب آمریکا نیستند.


امام جمعه تبریز با بیان این‌که این دومین آزمون الهی است که پیش روی مردم ایران قرار گرفته است، تأکید کرد: مردم با حضور در صندوق های رأی در ساعات آغازین اخذ رأی در این امر مشارکت داشته و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند.


وی خاطرنشان کرد: به امید خدا امروز شاهد حضوری پرشکوه تر از سال های پیش خواهیم بود و مردم با حضور خود بار دیگر دشمن را مأیوس و نا امید خواهند کرد و در صیانت از انقلاب بار دیگر حضوری حماسه آفرین خواهند آفرید.


آیت الله شبستری، با بیان این‌که امیدوارم مردم عزیز از آزمون بزرگ الهی به نام انتخابات، سربلند بیرون بیایند و سرنوشت خوشی برای کشور رقم بزنند، تصریح کرد: امروز روز حضور و شکوه و روز نا امیدی دشمن در پای صندوق های رأی خواهد بود./854/201/ب1

ارسال نظرات