۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۸۵۷۲
حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد:

دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را دعوت به مشارکت حداکثری مردم و معرفی معیارهای فرد اصلح در انتخابات دانست.
حجت‌الاسلام نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نیک نژاد، مدیرکل در جلسه شورای مدیران ستادی این اداره کل گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، دعوت به مشارکت حداکثری مردم و معرفی معیارهای فرد اصلح در انتخابات است.

 

در این جلسه که حجج اسلام امیرآتشانی و خدایی، معاونین فرهنگی، پژوهشی و آموزشی شهر وشهرستان های تهران، نصیر عابدی، معاون اداری و مالی و نیز رؤسای ادارات ستادی حضور داشتند، حجت‌الاسلام نیک نژاد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت مرضیه طاهره اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی همگام با مسئولین و تشکل های مردم نهاد در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن توانستند حماسه دیگری خلق کنند.

 

نیک نژاد، خاطر نشان کرد: ان‌شاء الله در روز جمعه 7 اسفند با حضور اکثریت مردم در پای صندوق های رأی، افراد شایسته ای برای مجلس های خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب شده و حماسه تاریخی دیگری خلق خواهد شد.

 

ایشان؛ در ادامه تصریح کرد: کار مجلس خبرگان رهبری بسیار سنگین و حساس بوده، زیرا این مجلس گره گشای بن بست ها در شرایط خاص است، لذا باید از بین صالحین،  اصلح ترین آنها انتخاب شود.

 

وی، در ادامه با بیان اینکه اصلح کسی است به لحاظ شرایط علمی، سیاسی، جهانی و شناختی که می تواند تقابل حق از باطل داشته باشد، قدرت تشخیص بالایی دارد، به وظایف مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مجلس، نیازمند نماینده ای است که هم توان وظیفه قانون گذاری داشته باشد و هم بتواند نظارتی دقیق بر حسن اجرای آن اعمال کند، زیرا فقدان نظارت مشکلات عدیده را در بر خواهد داشت.

 

مسئول روابط عمومی این اداره کل، گفت: در این جلسه پیرامون برنامه های ایام فاطمیه؛ گزارش پایانی سال 94؛ پیش بینی همایش سبک زندگی اسلامی ویژه خانواده کارکنان سازمان بحث و تبادل نظر شد./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی 

ارسال نظرات