۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۳۱۸۴۶۱
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت انتخابات:

مردم مجلسی برگزینند که به عزت و استقلال کشور اهمیت دهد

خبرگزاری رسا ـ دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم بویژه طلاب و فضلای معزز جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کرد.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم آرم دفتر تبليغات

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه برگزاری انتخابات، دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم بویژه طلاب و فضلای معزز جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:


«إنّ اللّه یأمُرُکُم أن تؤدُّوا الأمانات إلی أهلها»/ سوره نساء آیه 58
خداوند به شما دستور می دهد که امانات را به اهل آن بدهید


درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهیدان مدافع حرم که از جان و مال خود برای ایستادن پای آرمان های ایمانی و اسلامی خود گذشتند و مردم مومن و ولایت مدار ایران اسلامی که همواره و در مقاطع مختلف تجدید بیعت خویش با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را اعلام نموده اند.


همانگونه که حضور پرشکوه مردم مسلمان ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ زرینی از همدلی و همزبانی مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایش گذاشت، بی شک حضور در انتخابات را هم وظیفه‌ای دینی، ملی و انقلابی می دانند.

انتخابات در ایران اسلامی تجلی حضور مردمی است که سی و هفت سال پیش ندای امام خمینی (ره) را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین و رای به جمهوری اسلامی، ارزشهای والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشندو همگان می دانند که در نتیجه تدبیر و اندیشه بلند جانشین خلف ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) امروزه ایران اسلامی در اوج قله های افتخار بوده و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری به یاس مبدل کرده است.


در این مقطع حساس، آنچه اهمیت دارد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است و این انتخاب براساس این رهنمود امام راحل (ره) است که فرمودند: "سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی بدهید که به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند".


دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم بویژه طلاب و فضلای معزز جهت حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه، امیدوار است ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم نجف آباد فرمودند، مراقب نفوذ باشند و مجلسی را برگزینند که به عزت و استقلال اهمیت دهد و مقابل طمع قدرت‌هایی که دستشان از ایران کوتاه شده و می‌خواهند برگردند بایستد و مجلسی باشد که دولت را موظف به اقتصاد درون‌زا کند. /924/د102/ج

ارسال نظرات