۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۱۸۲۸۴
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

انتخابات عرصه نمایش ولایت مداری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات نشانه مسؤولیت پذیری و علاقه مردم به نظام و وطن است، گفت: انتخابات عرصه نمایش ولایت مداری ملت ایران است.
حجت الاسلام کرمي نيا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه مسؤولیت پذیری و علاقه مردم به نظام و وطن دانست و گفت: ملت ایران با حضور قاطعانه در پای صندوق های رأی بار دیگر اقتدار و مشارکت خود در اداره امور کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید، زیرا انتخابات عرصه نمایش ولایت مداری ملت ایران است.


مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب تصریح کرد: گزینش افراد شایسته و نمایندگان اصلح به اندازه حضور حداکثری در انتخابات مهم و قابل توجه است، مردم باید با بررسی و سنجش ویژگی های کاندیداها و مشاهده رفتار و عملکرد آن ها به گزینش افرادی شایسته بپردازند تا حامی منافع و حقوق آن ها در عرصه های سیاسی باشند.


وی بیان داشت: یکی از اساسی ترین ویژگی های یک کاندیدا یا نماینده اصلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می توان دارا بودن شخصیت نافذ و الگویی متعهد دانست زیرا چنین شخصی به تعهدات و وعده های انتخاباتی خویش پایبند خواهد بود.


حجت الاسلام کرمی‌نیا افزود: کاندیدای اصلح دارای شخصیتی مدیر و مدبر بوده و در مسائل اطراف هوشیار و دانشیار است، علاوه بر این شکیبایی و تواضع، خلوص و ظلم ستیزی، قانون مداری، اهل برنامه و عمل، صداقت در گفتار و رفتار و عملکرد، پیگیری حقوق مردم، تخصص، ایمان و جدیت و تلاشگری از ویژگی هایی است که باید در شخصیت کاندیدای شایسته وجود داشته باشد.


مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب تأکید کرد: مردم باید شخصی را برگزینند که دارای عزت نفس و مناعت طبع بوده و با اراده ای قوی و منطقی عالی، خادم واقعی تمامی اقشار جامعه و طوایف و ایلات باشد، نماینده منتخب باید درد آشنا و اهل بصیرت باشد تا امور و مشکلات افراد جامعه را لمس کرده و در جهت مرتفع نمودن آن ها گام بردارد.


وی یادآور شد: کاندیدای منتخب مردم باید به دور از تعصبات قومی و قبیله ای و با بهره گیری از خرد جمعی و با هدف تأمین برنامه های ملی و منطقه ای به سمت نوعی گزینش مبتنی بر عقلانیت حرکت کرده و انتظارات جمعی به حق را بر توقعات فردی ترجیح دهد.


حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: نماینده مردم با نگرش کلان در مواجهه با موضوعات گوناگون و داشتن توانایی ریشه یابی و مسأله شناسی دقیق و تمیز اهم از مهم، امورات مردم و کشور را حل و فصل کند و مورد تأیید رهبر فرزانه انقلاب باشد.


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان گفت: نمایندگان منتخب چه در عرصه مجلس شورای اسلامی و چه در مجلس خبرگان رهبری باید مطیع اوامر قرآن کریم، رسول مکرم اسلام(ص)، ائمه اطهار علیهم السلام و معتقد و ملتزم به اوامر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تمامی موارد و مسائل و امور و ولایت مطلقه فقیه باشد./857/302/ب2

ارسال نظرات