۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۱۸۲۸۲

انتشار 16000 جلد کتاب در انتشارات دانشگاه بین المللی امام رضا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز انتشارات کتب و نشریات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام گفت: از ابتدای تاسیس این انتشارات تاکنون 16000 جلد کتاب در قالب 10 عنوان تجدید چاپ و 4 عنوان چاپ اول تولید و منتشر شده است.
کتاب و کتابخواني

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، دکتر قدیر صیامی از انتشار 16000 جلد کتاب در انتشارات دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام خبر داد و گفت: انتشار 16 هزار جلد کتاب از جمله اقدامات قابل توجهی است که باوجود رکود شدید حاکم بر بازار کتاب در انتشارات دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام رقم خورده است.

وی افزود: از میان این تعداد آثار، 20 اثر در نمایشگاه های مختلف عنوان های کتاب سال، ممتاز، برگزیده و برتر را کسب کرده اند و برخی از این کتاب ها، به چاپ های هجدهم، نوزدهم، سی و ششم و چهلم رسیده اند و جزو آثار برتر و شاخص ملی هستند که بارها با استقبال بی نظیر جامعه دانشگاهی ایران مواجه شده اند.

صیامی به اقدامات موثر برای ساماندهی و طراحی «سامانه نشریات علمی دانشگاه امام رضا علیه السلام» که با کمک مرکز فاوای این دانشگاه انجام شده است، اشاره و عنوان کرد: این سامانه در مهرماه سال جاری و با هدف مدیریت متمرکز و علمی نشریات دانشگاهی از طریق ساماندهی فرایند پذیرش، ارسال، داوری و انتشار مقالات علمی به طور رسمی به بهره برداری رسید که در حال حاضر نیز پژوهشگران می توانند مقالات علمی خود را منطبق با محورهای نشریات این دانشگاه به آدرس http://jpress.imamreza.ac.ir ارسال کنند.

دکتر صیامی ابراز کرد: تلاش شده تا با ساماندهی فعالیت های حوزه انتشارات در قالب انجمن ها، از اقدامات دانشجویان فعال در گروه های آموزشی نیز حمایت شود.

وی همچنین اضافه کرد: صدور احکام مربوط به مدیر مسئول، سردبیر و هیئت تحریریه این نشریات با هدف شناسنامه دار کردن فعالیت دانشجویان و ترسیم چشم انداز، سیاست‌ها و راهبردها با همکاری مدیران نشریات دانشجویی، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره نشریات در سال آینده و تقدیر از فعالان حوزه نشریات دانشجویی، طراحی اپلیکیشن نشریات دانشجویی و دانشگاهی برای دسترسی پژوهشگران و دانشجویان به محتوای تولید شده علمی و یا دانشجویی از دیگر برنامه های این حوزه محسوب می شود، برخی از آن‌ها انجام شده و برخی دیگر با یاری جستن از قدرت معنوی بارگاه منور رضوی، ان شاء الله در سال 95 محقق خواهد شد. /1310/د102/ق
 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد رضا حشمت خواه
Iran, Islamic Republic of
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
از دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام جهت انتشار کتاب های هیدرولیک کانال های باز، اصول هیدرولوژی کاربردی، اقتصاد مهندسی متشکریم
0
0