۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۱۸۰۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با هشدار جدی نسبت به نفوذ دشمن در کشور، گفت: نفوذ دشمن در این مقطع دیگر ضربه زدن به انقلاب و نظام نیست بلکه نفوذ در مراکز تصمیم ساز تصمیم گیر نظام اسلامی است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش بصیرت فاطمی که امروز با حضور مدیران مدارس علمیه برادران و خواهران استان در سپاه کربلا برگزار شد با هشدار جدی نسبت به نفوذ دشمن در کشور، گفت: نفوذ دشمن در این مقطع دیگر ضربه زدن به انقلاب و نظام نیست بلکه نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که دو جریان در انقلاب اسلامی شکل گرفت که یکی از آنها جریان اصیل انقلابی بود، افزود: این جریان امروز نیز علیرغم گذشت 37 سال از عمر انقلاب همچنان همراه و پشتیبان انقلاب و نظام است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این جریان دوم جریانی است همواره برای انقلاب هزینه زا بوده است، افزود: این جریان به پنج قسمت تقسیم می شود که یکی از آنها جریان منحرفان است که یا با اصل و یا با اهداف انقلاب اسلامی مخالف بودند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: گروه منحرفین که اصل انقلاب را نمی پذیرند از همان ابتدا با انقلاب و نظام اسلامی مخالف و دشمن بودند و عده ای دیگر نیز با اهداف انقلاب مشکل داشتند که امروز نیز وجود دارند.

 

وی دومین جریان از قسمت بندی پنج گانه در انقلاب اسلامی را جریان بی بصیرت ها دانست و افزود: این عده اصل انقلاب و نظام را قبول داشته و دارند، اما از بصیرت لازم در تشخیص مسائل برخوردار نیستند.

 

حجت الاسلام غلامی سومین جریان از این گروه ها را جریان قدرت طلب ها معرفی کرد و بیان داشت: این گروه در نظام اسلامی، از همان روز های ابتدایی انقلاب تنها به دنبال کسب قدرت بوده و هستند و در همه انتخابات ها نیز شرکت می کنند و تلاش می کنند در رأس هرم قدرت کشور حاضر باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، جریان ضد انقلاب را چهارمین جریان از تقسیم بندی پنج گانه در نظام معرفی کرد و گفت: این جریان از همان ابتدا ضدیت خود را با انقلاب و نظام اسلامی ثابت کرده اند و هیچ گونه ابایی نیز از بیان این ضدیت خود با انقلاب ندارند.

 

وی جریان نفوذ را پنجمین جریان از این تقسیم بندی در درون نظام اعلام کرد و با بیان این که این جریان بسیار خطرناک است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ماه های اخیر همواره بر خطر نفوذ دشمن در کشور هشدارهای لازم را مطرح کردند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که در این مدت رهبر معظم انقلاب اسلامی 70 مرتبه درباره مسأله نفوذ صحبت کردند که این نشان دهنده اهمیت موضوع است، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان کشور باید نسبت به این جریان خطرناک هوشیار باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که هشدارهای لازم در خصوص جریان نفوذ از سوی رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های عمومی مطرح شده است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در کشور مسأله نفوذ را کوچک می شمارند.

 

وی با تأکید براین که دشمنان انقلاب و نظام این بار به دنبال نفوذ به مراکز حساس نظام هستند، بیان داشت: باید با تبعیت محض از ولی فقیه و اجرای فرامین و رهنمودهای ایشان راه نفوذ  دشمنان به کشورمان را مصدود کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله نفوذ از صد اسلام وجود داشه و امروز نیز از سوی دشمنان به شیوه های جدید دنبال می شود، تصریح کرد: جریان نفوذ در جریان نهضت انقلاب در دولت موقت، دوران بنی صدر، آشوب 78 و جریان فتنه 88 نیز وجود داشت.

 

حجت الاسلام غلامی شکل گیری نفوذ را در شبکه دانست و با اشاره به مأموریت جریان نفوذ در کشور، گفت: حساسیت زدایی نخستین هدف جریان نفوذ در نظام است که دشمن تلاش می کند حساسیت های برخی مسائل و بحران های مهم کشور نظیر فتنه را کم و از بین ببرند و جریان رفع حصر را مطرح می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، تهی سازی را دومین هدف جریان نفوذ در کشور دانست و تصریح کرد: این جریان در دوران های مختلف انقلاب وجود داشته و تلاش کرده تا انقلاب را از درون استحاله کند.

 

وی ادامه داد: این جریان خطرناک امروز در تلاش است برخی شعارهای محوری نظام نظیر مرگ بر آمریکا را کمرنگ کنند و امروز نیز به دنبال تحریف سخنان و دیدگاه های امام راحل در مباحث کلان و اصولی هستند.

 

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود سومین هدف جریان نفوذ در کشور را هدف عملیاتی دانست و با بیان این که این توطئه نیز با اهداف خاصی دنبال می شود، تصریح کرد: زدن عقبه انقلاب که همان اسلام ناب اسلامی است نخستین و مهم ترین هدف دشمن در این مرحله است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که دومین هدف دشمن در این بخش زدن عقبه اقتدار بخش نظام اسلامی است، بیان داشت: دشمن به دنبال فاصله میان مردم و مسؤولان است که آحاد جامعه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باید وحدت و همدلی خود را حفظ کنند.

 

وی تغییر گفتمان انقلاب، امام و رهبری سومین هدف جریان نفوذ در این بخش عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی ها در داخل نیز دشمن را در تحقق این توطئه شوم همراهی و حمایت می کنند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که جریان نفوذ مهم ترین و اصلی ترین هدف خود را در این بخش تغییر نرم نظام ولایی قرار داده است، بیان داشت: امروز مهم ترین رسالت و وظیفه آحاد جامعه به ویژه طلاب و روحانیان روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به این جریان خطرناک است./950/202/ب1

ارسال نظرات