۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۷۴۲۴
از سوی مدرسه علمیه زهرای اطهر مشهد؛

فراخوان مقاله پژوهشی در خطبه فدکیه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد با هدف تبیین شخصیت والای حضرت زهرا(س) فراخوان مقاله «پژوهشی در خطبه فدکیه» را اعلام کرد.
فراخوان مقاله پژوهشی در خطبه فدکیه اعلام شد

خانم طیب زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد با هدف تبیین شخصیت والای حضرت زهرا(س)، فراخوان مقاله «پژوهشی در خطبه فدکیه» را اعلام کرد.

 

وی با بیان این‌که غصب خطبه فدک دلایل سیاسی و اجتماعی داشته است، ابراز کرد: خطبه فدک افزون بر این که نشان دهنده قاطعیت حضرت زهرا(س) بر حق خواهی خویش است، بیش از پیش دفاع از حق حضرت علی(ع) و انتقاد از دستگاه ظلم است.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد به محورهای فراخوان اشاره کرد و گفت: «خطبه فدک و مباحث اعتقادی»، «خطبه فدک و فلسفه آفرینش»، «خطبه فدک و فلسفه احکام»، «خطبه فدک و فضای فرهنگی جامعه بعد از پیامبر اکرم(ص) و «خطبه فدک و استدلال بر حقانیت» از جمله محورهای این فراخوان هستند.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد افزود: علاقه مندان مقالات خود را در ده صفحه A4 در قالب یک مقاله علمی به ایمیل این مدرسه علمیه به آدرس (maktab.athar@chmail.ir) ارسال کنند.

 

طیب زاده با اشاره به این که 30 بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار است، ابراز داشت: پژوهشگران برای کسب اطلاعات بیشتر به مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد واقع در بهشتی 40، جنب مسجد پنجتن مراجعه یا با شماره 8428884 تماس بگیرند./1309/302/ب1

ارسال نظرات