۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۰۷۷
حدادیان:

امروز هم بعضی ها به دنبال تبرئه کردن پهلوی هستند/ نیاز به نوحه حماسی داریم

خبرگزاری رسا ـ مداح اهل بیت(ع) با بیان این که مداحی باید همراه با پیام و محتوا باشد، گفت: شورها باید روضه داشته باشد تا سبب بصیرت افزایی شود.
سعيد حداديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم افتتاحیه گردهمایی دو روزه مداحان بسیجی عصر امروز 27 بهمن با حضور سعید حدادیان و صادق آهنگران و مداحان برگزیده جوان سراسر کشور در هتل نخل مشهد آغاز شد.

 

حدادیان در این گردهمایی با تقسیم نوحه به سه دسته قومی، ملی و فراملی اظهار کرد: نوحه اگر قرار است ملی باشد قطعا نباید وحدت شکن باشد و از طرفی بعضی از نوحه ها محلی است و ملی نیست و مربوط به مکان های خاص است و این قابلیت را ندارد که در کل کشور مطرح شود.

 

وی در ادامه با بیان این که در شرایط حاضر به نوحه حماسی احتیاج داریم، بیان داشت: هیئات سکولار نیستند و همه سینه چاک ولایت هستند و تمام مداحان جوان ما بر این نکته قطعیت کامل دارند.

 

وی با اشاره به شرایط منطقه گفت: در حال حاضر برخی از اهل سنت هم مقابل داعش هستند و جهان در وضعیتی است که به دنبال منجی هستند و همه فهمیدند که جریان نظام جمهوری اسلامی است که می تواند آنها را نجات دهد.

 

حدادیان در ادامه با اشاره به نگرش و نگاه منافقان به روضه خوانی گفت: آنها اعتقادشان براین بود که روضه خواندن برای خواباندن مردم است و قیام ایجاد نمی کند و از طرفی امروز هم بعضی ها به دنبال تبرئه کردن پهلوی هستند.

 

وی با بیان این که مداحی باید همراه با پیام و محتوا باشد، تصریح کرد: شورها باید روضه داشته باشد تا سبب بصیرت افزایی شود.

 

گفتنی است، در این همایش دکتر حمید مقدم فر ،مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران درادامه شرح حال کاملی از اوضاع سیاسی کشور در آستانه انتخابات و همچنین فعل و انفعالات منطقه رابیان کرد./934/202/ب3

ارسال نظرات