۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۵۵۲
آیت الله محسنی گرکانی:

نامزدهای انتخاباتی اخلاق اسلامی را رعایت کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله محسنی گرکانی آحاد جامعه به خصوص نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق اسلامی دعوت کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلامی با اخلاق نیکو و پسندیده آحاد جامعه را به خود جذب کرد و مقدمات گسترش دین مبین اسلام از این مهم فراهم شد.
آيت الله محسني گرکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله احمد محسنی گرکانی شامگاه شنبه 24بهمن ماه در برنامه معرفی نامزدها از شبکه سیمای استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی با ولایت فقیه عجین است و برای حفظ این جایگاه در نظام باید آحاد جامعه در پای صندوق های رای حاضر شده و افراد مومن، شجاع و مدافع ارزش های انقلاب را به نمایندگی در این مجلس انتخاب کنند.

 

ولایت فقیه اساس نظام اسلامی است

آیت الله محسنی گرکانی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه اساس نظام اسلامی است و اعضای مجلس خبرگان وظیفه دارند ضمن صیانت از این جایگاه الهی در تشریح و تبیین این مهم برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان بیش از پیش تلاش کنند.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی با تشریح آیه شریفه 59 سوره نساء بیان کرد: آحاد جامعه باید بدانند که ولایت فقیه مشروعیت خود را از خداوند متعال، پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) بدست آورده و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه اصلی هر مسلمان است.

 

ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان

آیت الله محسنی گرکانی با اشاره به این که امروز در ایران اسلامی به برکت وجود مقام معظم رهبری و انسجام و وحدت ملت ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود، افزود: این در صورتی است که کشورهای همسایه ما با مشکلات امنیتی بسیاری مواجه هستند بنابراین مردم باید قدر این موهبت الهی را بدانند و همواره شکر گزار باشند.


نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی آحاد جامعه به خصوص نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق اسلامی دعوت کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلامی با اخلاق نیکو و پسندیده آحاد جامعه را به خود جذب کرد و مقدمات گسترش دین مبین اسلام از این مهم فراهم شد.


دوخته شدن چشمان جهانیان به انتخابات هفتم اسفندماه

آیت الله محسنی گرکانی تاکید کرد: همه برنامه ریزی های نامزدهای انتخاباتی و امت اسلامی باید بر اساس حضور حداکثری در پای صندوق های رای تنظیم شود چرا که چشمان جامعه جهانی به انتخابات هفتم اسفندماه در ایران دوخته شده است و آحاد جامعه باید با حضور خود در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


شابان ذکر است، تولیت مدرسه علمیه علوی و موقوفات وابسته، مسئولیت امتحانات حوزه علمیه قم، امام جمعه شهرستان تربت حیدریه، نمایندگی ولی فقیه در استان مرکزی به مدت 16 سال و ریاست دیوان عالی کشور از سال 1388 به مدت پنج سال بخشی از عملکرد آیت الله محسنی گرکانی است.


گفتنی است 17نامزد برای رقابت های پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی نام نویسی کردند که در مجموع صلاحیت پنج نامزد تایید شد.

 

استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت، دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

یادآور می شود، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری در کشور برگزار می شود./842/پ202/ج

 

ارسال نظرات