۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۱۶۱۵۷
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

22 بهمن نماد استکبارستیزی و حمایت از مظلومان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: راهپیمایی با شکوه امروز استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان جهان را به همراه دارد و این حضور گسترده همدلی و عزم ملی، برای دفاع از انقلاب اسلامی است.
مدير حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی دقایقی پیش در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: راهپیمایی امروز یکپارچگی و همبستگی ملت ایران را به همراه دارد و این مهم سبب وحدت و همدلی بیش از پیش ملت شده است.

 


مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که امروز در سراسر این مرز و بوم شاهد وحدت و یکپارچگی، همدلی و همزبانی هستیم، خاطرنشان کرد: در این روز تاریخی ملت همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند که در برابر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی به خوبی ایستادگی می کنند.

 

همدلی و عزم ملی، برای دفاع از انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام حسینی‌پور خاطر نشان کرد: راهپیمایی با شکوه امروز استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان جهان را به همراه دارد و این حضور گسترده همدلی و عزم ملی، برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز ملت همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند که در هر زمان حامی و پشتوانه نظام مقدس ایران اسلامی هستند و امروز به چنین مردمی به خود می بالیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در ادامه بیان کرد: این حضور پرشور و جمعیت بی شمار بیانگر آن است که مردم هرگز دست از اصول، آرمان ها و اهداف خود بر نمی دارند و همواره در خط ولایت حرکت می کنند./842/202/ب1

ارسال نظرات