۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۱۶۰۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

انقلاب اسلامی ایران برخاسته از فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برخاسته از فرهنگ عاشورایی است، بیان کرد: خاستگاه انقلاب اسلامی هیأت های مذهبی و مساجد بوده و خواهد بود.
دشتکي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی دشتکی در مراسم تجلیل از گروه های ارزیاب ماه محرم سال جاری با بیان اینکه دهه فجر خاستگاه اسلام است، بیان داشت: اسلام برای لایق کردن بشر و رساندن بشر به خلیفه الهی ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) ولایت محور بود، عنوان کرد: همه امامان یک هدف را دنبال می کردند و آن هدایت انسان ها برای رسیدن به خدا بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بابیان اینکه تءثیر کاری که امام حسین(ع) در کربلا کرد به اندازه اول خلقت تا آخرین روز قیامت است، ادامه داد: کسانی که در این تاثیر نقش می آفرینند سهیم خواهند بود.

 

حجت‌الاسلام دشتکی بابیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از فرهنگ عاشورایی است، بیان کرد: تلاش و فعالیت هیئت های مذهبی برای تاثیر واقعه کربلا در نسل ها یک کار بزرگ و ستودنی است.

 

وی باتاکید براینکه اسلام برای ساختن انسان و رسیدن او به خداوند آمده است، عنوان کرد: عصاره و قله اسلام ولایت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بابیان اینکه کار و تلاش هیئت های مذهبی خدمت به نظام ولایی و ولایت است، بیان کرد: سربلندی اسلام به علت ولایت محور بودن آن است.

 

حجت‌الاسلام دشتکی بابیان اینکه حضور مردم در همه صحنه ها و به خصوص راهپیمایی ها به علت جایگاه ولایت است، تاکید کرد: ولایت قله اسلام است.

 

وی بابیان اینکه بیش از 80 درصد مردم از مداحی ها و محتوای سخنرانی های ماه محرم در هیئت های مذهبی راضی بوده اند، افزود: رضایت مردم از عملکرد هیئت های مذهبی یک نقطه قوت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بابیان اینکه جمهوری اسلامی یک نعمت بزرگ است که زمینه های این امر را ایجاد کرده است، بیان داشت: زندگی در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ است.

 

حجت‌الاسلام دشتکی بابیان اینکه گروه های ارزیابی و هیئت های مذهبی کار بزرگی در ماه محرم انجام داده اند، گفت: بسیاری از کارها با تمام توان انجام شده و این جای تشکر دارد./1325/102/ب2

 

 منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان

ارسال نظرات