۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۹۳۹
پس از طواف ضریح حضرت فاطمه معصومه؛

شهدای مدافع حرم در بهشت ابدی شهدا آرام می‌گیرند

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع دو شهید والامقام مدافع حرم راس ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
تشييع پيکر دو شهيد مدافع حرم در قم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، همزمان با هفدهمین روز از ایام دهه فجر پیکر پاک دو تن از دلاوران مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم از مسجد امام حسن عسکری به سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در خانه ابدی بهشت شهدا جاودان خواهند شد.

گفتنی است در این مراسم با شکوه که با حضور جمعی از مسولان و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه و طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم صورت خواهد گرفت خیل عظیم از عاشقان اهل بیت(ع) از مردم شهید پرور قم نیز حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است که شهیدان محمدحسین سراجی و سید سجاد روشنایی، در عملیات اخیر در جریان آزادسازی دو شهر «نبل» و «الزهرا» در سوریه که بیش از چهار سال در محاصره تروریست‌های تکفیری بود به خیل مدافعان حرم حضرت زینب(س) پیوستند.

مراسم تشییع این دو شهید والامقام راس ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و پس از اقامه نماز و طواف گرداگرد ضریح مطهر بانوی کرامت در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهند شد./837/پ203/ی

 

ارسال نظرات