۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۴۴۲
آیت الله طبرسی:

تضعیف شورای نگهبان مهم‌ترین خواسته دشمنان نظام است/ همه تابع نظر فقهای شورای نگهبان باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی از شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مقدس و قانونی در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: تضعیف جایگاه این شورا از مهم‌ترین خواسته های دشمنان نظام اسلامی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسمی که در مسجد محدثین بابل برگزار شد با بیان این که نهضت امام راحل با همراهی روحانیت آگاه و اصیل توانست انقلابی عظیم را پایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: هنوز دنیا نمی تواند نسبت به نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که عقیده هیچ چیز نمی شناسد، افزود: ما امروز وارث خون شهیدان هستیم که باید در قالب همین یادواره ها و مراسم های ویژه مذهبی یاد و نام آنها را گرامی داریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به نقش رهبری و ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه در بیش از سه دهه گذشته همواره زمینه ساز سعادت و تعالی نظام اسلامی را فراهم آورده است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که آحاد جامعه اسلامی باید شکرگذار نعمت ولایت در ایران باشند، افزود: تا زمانی که سایه ولایت برسر این مردم مؤمن قرار دارد دشمنان نظام اسلامی توان رویارویی با این ملت را ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از هر ترفندی سعی در براندازی نظام اسلامی را داشت، گفت: شهادت هزاران نفر از یاران امام و انقلاب تنها گوشه ای از پرونده سیاه نفاق در نظام اسلامی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ولایت فقیه حافظ این انقلاب الهی است، افزود: اگر رهبری های پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود امروز انقلاب ما به حراج می رفت.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل هیچ شخصیتی توان مقابله با استکبار را نداشت، گفت: اما امام راحل با پایه گذاری یک نظام اسلامی یک تنه و با پشتوانه عظیم مردمی در برابر همه مستکبران دنیا ایستادند.

 

وی همچنین به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: روحانیت پرچم دار این نهضت عظیم بوده و پیروزی نهضت امام راحل مدیون نقش آفرینی های روحانیت اصیل است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره مدافع واقعی اسلام ناب و ارزش های دینی بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز روحانیت در خط مقدم مقابله با توطئه افکنی های غرب قرار دارد.

 

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مکتبی معرفی کرد و افزود: روحانیت همیشه در خط مقدم این انقلاب بوده و باید این حضور محکم تر از گذشته ادامه داشته باشد، چون در غیر این صورت این سرمایه و سرمایه دیگر یعنی شهدا ما همه چیزمان را از دست خواهیم داد، همه ما باید در همه شهرها و استانها این پرچم را برافراشته داریم تا انقلاب ما ارزشی بماند

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب و پیروزی آن دیانت و سیاست را با هم پیوند زد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرونده دین از سوی دشمنان اسلام بایگانی شده بود. 

 

آیت الله طبرسی با بیان این که همه ما امام راحل را معیار اصلی می دانیم، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای خدا قیام کرد و به همین دلیل امروز آوازه آن قیام تاریخی امروز در همه دنیا وجود دارد و جهانی شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ارزشمند و مهم شورای نگهبان در نظام اسلامی گفت: یکی از برکات مهم این نظام نقش شورای نگهبان درحراست از آرمان‌های امام امت و نظام جمهوری اسلامی است.

 

آیت الله طبرسی از شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مقدس و قانونی در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: تضعیف جایگاه این شورا از مهم ترین خواسته های دشمنان نظام اسلامی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که بر همه تبعیت از قانون واجب است، تصریح کرد: زمانی که فقهای شورای نگهبان نظری را اعلام می کنند همه باید تابع باشند./950/202/ب3

ارسال نظرات