۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۴۰۲۸
امام جمعه بندرعباس:

استقلال امروز کشور مرهون انقلاب امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برخی معتقدند انقلاب هیچ کاری نکرده، در پاسخ به این عده باید گفت انقلاب اسلامی اگر هیچ اقدامی انجام نداده، همین کافی است که تهران، خود در تصمیم گیری مستقل عمل می کند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در گلزار شهدای بندرعباس، گفت: نگاه به برجام نباید این باشد که درآمد نفت را برای واردات کالاها و اجناس از دیگر کشورهای خارجی هزینه کنیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: این نوع نگاه به برجام، مصیبتی بزرگ برای کشور ایران است در حالی که برجام باید برای مردم ایران یک نعمت باشد.

 

امام جمعه بندرعباس، با تاکید بر اینکه به فرجام رساندن برجام، نمونه ای از مقاومت و ایستادگی یک ملت مقاوم است گفت: اگر برجام به فرجام نمی رسید شاید به تکنولوژی ساخت هواپیما دست می یافتیم.

 

آیت الله نعیم آبادی، انتظارات برخی افراد از فرجام برجام در ارزانی و رفع همه مشکلات، توقع به جایی نیست.

 

وی بیان داشت: اگر برجام به فرجام نمی رسید شاید به تکنولوژی ساخت هواپیما دست می یافتیم همانطور که توانستیم هلی کوپتر بسازیم مطمئنا هواپیما نیز می ساختیم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به ظلم و ستم های رژیم طاغوت شاهنشاهی بر مملکت ایران اشاره کرد و گفت: نباید انتظار داشت کشوری که 57 سال زیر چکمه های رژیم طاغوتی له شده طی 30 سال به آبادانی دست یابد.

 

آیت الله نعیم آبادی در پایان به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: برخی معتقدند انقلاب هیچ کاری نکرده، در پاسخ به این عده باید گفت انقلاب اسلامی اگر هیچ اقدامی انجام نداده، همین کافی است که تهران، خود در تصمیم گیری مستقل عمل می کند./851/202/ب1

ارسال نظرات