۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۱۳۱۲۳
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مطرح کردن شورای رهبری تضعیف جایگاه رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان این‌که مطرح کردن شورای رهبری تضعیف جایگاه رهبری است، گفت: تدوین‌کنندگان قانون اساسی در اوایل انقلاب با توجه به ناکارآمد بودن شورای قضایی در کشور، شورای رهبری را به درستی منتفی دانسته و کنار زدند.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه های علمیه استان همدان در نشست بصیرتی و روشنگری ویژه مبلغان برادر و خواهر حوزه علمیه همدان که ظهر امروز در سالن انصارالحسین(ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ در حوزه های علمیه، ابراز داشت: یکی از نعمت‌های فعلی در دوران اسلام‌هراسی در سراسر جهان حضور طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ مباحث دینی، عقیدتی و فرهنگی به ویژه در مناطق محروم است.

 

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و کلام معصومین(ع) درباره اهمیت نجات افراد از گمراهی و ضلالت و ضرورت دستگیری از مستضعفان عقیدتی، ابراز داشت: حوزه علمیه به مبلغان خود به واسطه امر عظیمی که بر عهده آنان است و آن از هیچ کوششی برای انجام آن فروگذار نمی کنند، افتخار می‌کند.

 

عضو جامعه مدسین حوزه علمیه قم به اهمیت بصیرت‌افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه و کشور حضور همه اقشار مردم در انتخابات لازم و ضروری است و و هیچ کس نباید خود را از جریان تأثیرگذار انتخابات کنار بکشد.

 

وی با اشاره به حماسه مقتدرانه دستگیری متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه دلاوران ارتش و سپاه در منطقه عظمتی بسیار بزرگ برای اسلام و انقلاب آفرید و این به برکت حضور مردم در پشتیبانی از نظام و ولایت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی مجلس خبرگان را حافظ نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: هر دو انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما انتخابات خبرگان به دلیل وظیفه مهم و خطیری که بر عهده آن است کاری ویژه دارد که باید مردم با تحقیق و دقت فرد اصلح را از شهر و دیار خود به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان روانه کنند.

 

وی در پایان با انتقاد از برخی رسانه ای وابسته به غرب که مسأله شورای رهبری را مطرح می کنند، تأکید کرد: تدوین‌کنندگان قانون اساسی در اوایل انقلاب با توجه به ناکارآمد بودن شورای قضایی در کشور، شورای رهبری را به درستی منتفی دانسته و کنار زدند و باید دانست که مطرح کردن شورای رهبری تضعیف ولایت فقیه است./979/202/ب2

ارسال نظرات