۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۱۲۶۶۱
آیت الله عالمی:

شورای نگهبان در برابر خواسته های افراد به انحراف نمی رود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وقتی افراد می بینند شورای نگهبان در برابر خواسته های آن ها به انحراف نمی رود موضع گیری می کنند، گفت: این حرکت افراد غیر قابل انتظار نیست، مردم باید در برابر این هجمه های نادرست هوشیار باشند.
آيت الله عالمي

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های گسترده علیه شورای نگهبان گفت: تا کنون در کشور چندین انتخابات از جمله ریاست جمهوری،، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگزار شده که ناظر بر آنها شورای نگهبان بوده است.


وی افزود: حقیقتا شورای نگهبان وظیفه دینی، امانتداری، اسلامی و ملی خود را در تمامی انتخابات عملی کرده است، در دوره های گذشته نیز تلاش های بسیاری برای تخریب شورای نگهبان صورت گرفته اما خوشبختانه به نتیجه نرسیده است.


نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با بیان این که تا کنون شورای نگهبان با صلابت و به دلیل این که موضع حق بوده کارها را به پیش برده است، اظهار داشت: مردم به شورای نگهبان در دوره های گذشته اعتماد کردند و در این دوره نیز اعتماد خواهند داشت و به یقین انتخاباتی کاملا سالم برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: دلیل هجمه ها و تخریب های علیه شورای نگهبان این است که برخی شورای نگهبان را برای خود مانع می بینند، شورای نگهبان مجمعی فقهی و حقوقی است که مسائل را با دقت بررسی می کند اما برخی به دنبال منافع خود و جریان های خود هستند از این رو زیر بار بررسی ها شورای نگهبان نمی روند.


آیت الله عالمی با بیان این که وقتی افراد می بینند شورای نگهبان در برابر خواسته های آن ها به انحراف نمی رود موضع گیری می کنند، ابراز داشت: این حرکت افراد غیر قابل انتظار نیست، مردم باید در برابر این هجمه های نادرست هوشیار باشند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات